@ Raymond Ik rijd ook best door . Maar 140 op de cruisecontrol is 8,5l/100 en dat vind ik echt stevig. Auto is natuurlijk wel hoog, dus cw is niet echt gunstig. Ik laat hem via de actie die Gijsbert (Godtoh) heeft opgezet bij Unlimited Tuning in Amersfoort tunen. Gaat (nog steeds) niet via obd. Jammer, want ik heb de Bluefinmodule nog liggen van mijn Mondeo. Auto krijgt 190pk en 310Nm. Meer wil ik ook niet, ik houd liever wat marge. 204pk kan ook...... Nu voor €340 incl. meting vermogensbank en garantie. Ook bij overschrijven door dealer, gratis de software terugplaatsen.
Ja, de dorpels en de rand bij de kofferruimte zijn ook gespoten. Het is inderdaad uitkijken bij in- en uitstappen en bagage laden maar dat moet je volgens mij bij ongespoten delen ook. Daar kunnen ook krassen in komen. Met schoonmaken is het geen verschil, allebei deed / doe ik met een washmitt, gaat prima.
Misschien dat de "bumper protectie" voor de wagon nu een mooie accessoire is omdat je bumper gespoten is?: Bumper protectie
M'n broer had een VW golf gt ook laten chippen, was gewoon mogelijk bij de leasemaatschappij. Mischien dat de maatschappijen onder elkaar wel verschillen.
Ja, en dan kraassen op je bunperprotectie ? Staat ook nergens naar. Ik ben gewoon een beetje voorzichtig en heb alle gezinsleden de restrictie gegeven, wie er krassen op maakt betaald ! Das mijn protectie
dat zijn hele nette waarden. Jammer dat de tuning nog steeds niet via obd kan. Ben benieuwd naar je ervaringen
het valt me trouwens af en toe op dat er wat vocht in de koplampen zit. Meestal met schoonmaken van de auto (mss warm water de oorzaak). Ik zal het iig even in de gaten houden.
Ok ik ga het in de gaten houden. Iemand trouwens enig idee hoe je de hoofdsteun van de passagiersstoel eraf kan halen? Ik moet een ladder vervoeren maar de stoel kan niet plat door dat ding.
Vorige week trouwens nog een leuk kleinigheidje van de dealer gehad. Omdat hij de auto eind januari ipv februari op naam wilde zetten. Voor de in aantochtzijnde kleine meid. Tis dan wel geen focus, maar wel de juiste kleur .
en voor de lezers onder ons, ook maar weer een review op de autoweeksite getypt. Autoweek review Ford Focus wagon 1.6 ecoboost 150pk
tot vandaag nog geen een keer de turbo echt gehoort. Binnen hoor je sowieso vrij weinig door alle geluidsdemping. Maar we reden een stukje door een smal straatje met huizen vlakbij de weg. Raampje had ik open, en bij gasgeven een heerlijke turbofluit die weerkaatste tegen de gevels. Een aangename verassing, die ik nog een 5-tal keer heb herhaald dat stukje .