1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fiesta Mk7 Ghia

Discussie in 'Mijn Ford' gestart door valley, 2 jan 2014.

  1. #1 valley, 2 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2014
    Hier ook gelijk maar even de fiesta voorstellen. Dan hebben we alle voorsteltopics gehad:D.

    Specs:

    Ford fiesta mk7
    Kleur: panther black
    Motor: 1.25 60pk
    Km stand bij aankoop: 14.000km
    Huidige kmstand: 73.000
    Orgineel Nederlandse auto.

    Interessante opties binnen:

    -Bluetooth
    -volautomatische airco
    -usb/aux
    -regensensor
    -vooruitverwarming
    -fiesta instaplijsten

    Interessante opties buiten:

    -parkeersensoren achter
    -ghia uitvoering

    Aangepaste opties:
    -sport achter diffusor
    -5 deurs sideskirts
    -sport spoiler
    -17" barracuda velgen (panther black gespoten)
    -205/40/17 falken ziex banden

    Hier enkele foto's van de fiesta:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Oef :grote ogen:

    erg dikke Fiesta..........mooie uitvoering :thumbs:
     
  3. Mooie auto hoor! :cool:
     
  4. Mooie Fiesta. :thumbs:

    Wat voor merk velgen zijn dat? Die vind ik wel erg gaaf.

    Edit: Lees net Barracuda velgen, maar welk type?
     
  5. Thx voor de leuke reacties.
    [MENTION=13313]Marco[/MENTION]: karizzma
     
  6. Mooie bak hoor, maar da's toch geen 1.0?
    Je hebt toch de pre-facelift...
     
  7. O nee je hebt gelijk. Wat is het dan 0.80 ofzo?
     
  8. 1.025
    Mooie Fiesta en velgen staan super!

    ff laten chippen...
     
  9. Chippen is iets wat ik nooit zou doen op een auto. Daar lees je zoveel slechte verhalen over! Beetje optische tuning hou ik wel van, maar van de motor blijf ik liever af.
     
  10. 1.25 bedoel je denk ik?;)

    Vette Fiesta! Ziet er stoer uit.:cool:
     
  11. Chippen kan prima, je hebt de 1.25 60pk dat blok is gelijk aan de 1.25 82pk. Enige verschil is de eindoverbrenging van de bak. Je kan tot ongeveer 90pk komen met een normale chip. Pb anders maar ff.
     
  12. Doe jij ook aan chippen dan?
     

  13. Kan me niet voorstellen dat er een bak met andere eindoverbrenging in zit.
    Als ik het goed heb: van 60 naar 82 pk is niks anders dan de PCM opnieuw laten programmeren met de 82 pk versie. Een dealer kan het waarschijnlijk niet (je kan altijd informeren), maar het mag zeker niet veel geld kosten daar het een standaard map van Ford is.
     
  14. Dan kan je het je niet voorstellen, toch is het zo :)
    En inderdaad chippen is vrij eenvoudig en nee ik kan het niet.
     
  15. Waar heb je die info over die bak gevonden?
     
  16. #17 Godtoh, 2 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2014

  17. Rustig maar, ik geloof je wel. Ik kan alleen niet snappen waarom je een bak met langere eindoverbrenging plaatst in een langzamere auto. Een langere overbrenging vergt immers meer vermogen.
     
  18. Vrij eenvoudig, emissie, zuinigheid en je hebt met de 60pk in principe niets aan 4000+ toeren. Valt ie alweer weg namelijk, de 60pk en 82pk hebben tot ongeveer 4000 toeren hetzelfde vermogen, daarna valt de 60pk volledig weg. Vandaar dat chippen met de 60pk zo leuk is. Zuinig en daarna relatief snel.
     
  19. Zou je denken ja, alleen de praktijk laat heel andere dingen zien, de 82pk versie is zuiniger dan de 60pk versie, maar de 60pk heeft 114nm bij 4200 rpm, de 82pk heeft 109Nm bij 3800Nm.
     

Deel Deze Pagina