Misschien moet je hier http://www.teamtorquesteer.co.uk/category-260/focus-rsst-sitech-inlet-manifold.html eens naar kijken als je er nog meer uit wilt halen.
Deze schijnt nog beter te zijn dan de Mountune versie. Je moet op pakweg 15-20pk vermogenswinst rekenen. De 40-46 pk is erg optimitsch.
@Kaz: Thanxx ga er is ff achteraan of dat bij mij ook nog een voordeel opleverd! kan nog wel wat extra pk's gebruiken om me maatje met z'n Evo x voorbij te gaan @Sander: haha ja je kmoet zowat me tanden in het stuur zetten als ik loop te trappen, was hiervoor quattro gewend, daarmee ging alles vanzelf maar dit is toch iets anders..
Dat leek mij ook, maar 't is wel een leuke upgrade zonder je motor veel extra te belasten. Gewoon wat beter laten ademhalen, 5e cylinder profiteert er het meeste van hoorde ik en het ding schijnt met name in het hogere toerenbereik zijn werk te doen.