Die groene kleur is wel heel gaaf, zie je tegenwoordig bij meerdere merken. Vooral Kia met de Ceed en Sportage, zie die vrij veel in het groen rijden. Verder vind ik persoonlijk de huidige Kuga mooier.
Ziet er beter uit als de nieuwe capri. Alleen 1 nadeel, auto nig hoger gemaakt. Zou juist mooier vinden als hij wat lager is zoals de focus.
Sjips... had ik eindelijk een up-to-date auto (Kuga uit 2020), loop ik nu wéér achter de feiten aan! Moet ik wéér de boer op voor een nieuwe! Nee hoor. Vind de lampen iets teveel lijken op VW, evenals die doorlopende LED strip die je op elke nieuwe Polo of Golf terugvindt. De nieuwe grill is wat nietszeggend achthoekig, waarschijnlijk omdat ze die van de pick-ups als inspiratie hebben genomen. Vind mijn tuut mooier, en die paar extra pk's... ach. Een Kuga PHEV rij je relaxed, het is géén GTI. Ben wel benieuwd of ze die hoedenplank van pantykous hebben wegverbeterd in de facelift! Dat zou wèl een nuttige update zijn.
ik ben er nog niet uit of ik hem mooi of lelijk vindt. Waar ook ik naar benieuwd ben is het trekgewicht.... kan het nergens terugvinden
Staat gewoon hier : https://www.ford.nl/content/dam/guxeu/nl/documents/pricelists/cars/PL-ford_new_kuga_phev.pdf
Oei, en dat voor de hybride dan hebben we een reden om wat vroeger in te gaan ruilen want een trekgewicht van 2100 kg geeft ons ineens 300 kg meer laadgewicht in de caravan
Dat snap ik Paul, Dat is de reden waarom ik niet voor de Hybride ben gegaan, die mag 1500 KG hebben, mijn caravan weegt 1600KG en bij die controle in augustus vorig jaar woog ie dat ook echt...
Klopt, in volledige verpakking kom ik ook wel over de 1500 kg weet ik bijna zeker zonder te wegen. Caravan mag 1800 kg zijn. Hebben er toch voor gekozen omdat de focus begon op te spelen en de huidige kuga het met gemak doet. daarlangs wordt de kuga veel gebruikt voor woon/werk verkeer en dat kan nu volledig elektrisch anders was de directie er niet mee akkoord gegaan.
Ik vind dat de updates een meerwaarde geven. Behalve die led strip onder de motorkap. Waarom toch. Als ik hem besteld wordt het op zeker een groene!
Wel apart dat de motoren en accu hetzelfde zijn gebleven alleen een andere versnellingsbak en nu mag ie ineens 2100 kg trekken
Voor mijn Kuga geldt nog een trekgewicht van 1200 kg. De nieuwe kan inderdaad veel meer trekken (2100 kg.) Ook meer vermogen en snellere acceleratie, zou 2 seconden sneller zijn . Hele mooi auto, alleen de velgen zijn minder geslaagd. Doe maar de ST-Line X in Dessert Island Blue.
Prijzen Ford Kuga – 2024 Transmissie Vermogen Uitvoering Vanafprijs Kuga 2.5 Plug-in Hybrid e-CVT 242 pk Titanium €43.350 Kuga 2.5 Plug-in Hybrid e-CVT 242 pk ST-Line €44.750 Kuga 2.5 Plug-in Hybrid e-CVT 242 pk ST-Line X €48.995 Kuga 2.5 Plug-in Hybrid e-CVT 242 pk Active X €48.995 Prijsverschil De vanafprijs van de Ford Kuga Titanium ligt slechts €355 hoger dan voorheen. Je betaalt dus slechts íets meer dan eerder, maar daar krijg je wel flink wat meer vermogen en een aangescherpte uitrusting voor terug. De ST-Line-uitvoering van de vernieuwde Kuga is zelfs slechts €300 duurder dan een Ford Kuga ST-Line van voor de facelift. De ST-Line X is €1.000 duurder dan voorheen. https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/vernieuwde-ford-kuga-alle-nederlandse-prijzen/
Ik ben voor de gein eens rond aan het klikken bij Kuga's, klopt het dat ACC tegenwoordig standaard is? Want kan het nergens (bijv. bij Lease) als optie aanklikken
Zou zomaar kunnen, acc is er nu in 2 uitvoeringen. Intelligent acc en gewoon acc en daarlangs kan er ,nu in ieder geval nog, gekozen worden om beide uit te schakelen en dus cc te rijden