Update; Vond het allemaal erg lang duren dus zelf maar gebeld om te kijken wat nu de status was aangezien ik de dealer ook wil gaan betalen.. Conclusie van de beste man: "Nee sorry meneer het gaat hem niet worden met de coulance, we kunnen niks voor u doen". Daar liet ik het niet bij zitten, ik vertelde de beste man dat ik enorm teleurgesteld ben in hoe de communicatie en het hele process verlopen is. Eerst mij vragen om alles te laten uitvoeren en daarna nee zeggen. De beste man bleef volhouden dat hij niks voor mij kon betekenen. Zo brutaal als ik durfde te zijn gevraagd of ik iemand anders of zijn manager kon spreken, want ik vond dit niet acceptabel. Toen kwam hij met een voorstel van een Ford cadeaubon van 280 euro (raar bedrag maar goed), welke ingezet kon worden bij een Ford dealer, ook bij deze factuur. Ik heb toen maar eieren voor mijn cadeaubon gekozen en deze geaccepteerd, denk echt dat dit namelijk het onderste uit de kan is. Lang verhaal kort: Ford wilde geen coulance geven, na doorvragen een cadeaubon van 280 euro gekregen waardoor de reparatie maar 495 kost ipv 775. Bedankt allen voor het helpen en meedenken! Toch voor 37% gecompenseerd, de helft van de verwachtte 75%