Vanaf de onderzijde kan je er zeer slecht bij (vanaf de bovenkant kon ik er helemaal niet bij vanwege de vele bedrading). Ik heb toevallig gisteren om de elektrische bijverwarming te kunnen plaatsen de fitting van de voetverlichting aan de passagierszijde los moeten maken en later weer terug moeten plaatsen maar dit is vrij lastig. De fitting draai je in de houder tot deze vast klikt. Met de hand kon ik niet voldoende kracht zetten om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb dus met een punttangetje vanaf de onderzijde tegen de nokjes gedrukt tot de fitting los kwam. Voor zover ik kon zien is het kabeltje waar de fitting aan vast zit slechts 20 cm lang. Als de fittingen aan de kabelboom zijn vast getaped moet dat dus echt in de buurt van de houder zijn. Als je de fittingen uit een sloopauto wil halen kan je beter kijken bij een Focus 2 fase 1. Vrijwel elke Focus 2 fase 1 heeft standaard de fittingen voorbereid. Later is Ford op diverse zaken gaan bezuinigen (bijvoorbeeld de ruitensproeier vloeistof sensor). Zodoende zijn er veel Focus 2 fase 2 modellen waarbij de fittingen niet zijn voorbereid.
[MENTION=142]JW[/MENTION] Top info. Ik weet nu waar ze ongeveer zouden kunnen zitten. Anders wordt een Fofo2.1 op de sloop bezoeken En indien daar geen succes, trek ik zo zelf zoals ik op het BE forum gelezen heb.