De verlichting staat op automatisch bij mij. Bij opzetten van contact gaan de drls aan, indien de lichten automatisch inschakelen worden de drl's gedimd
eerlijk gezegd heb ik er geen idee van, de uitleg die bij de bekabeling zat klopte niet helemaal zei hij...
Rode en zwarte draad geen probleem maar die blauwe en witte komen op de koplampen.Ach gewoon ff uitzoeken,wat kan er misgaan?
het aansluiten volgens de handleiding kon gedaan worden, echter werkten de drl's toen niet als de lichten op automatisch stonden. vanwaar heb jij jouw set gehaald ?
De drl moet 12v krijgen zodra je de auto start. Meestal heb je een sensor draad die meet de 12v op je stadslichten zodra je automatische verlichting aan gaat dan dimt ie of zoals bij mij gaan de leds uit. De 12v haal je van de geschakelde plus. Of het kastje moet rechtstreeks stroom meten van de accu. Maar dat staat in de tekening van de handleiding.
Mijne komen ook van hong kong,zat klein briefje bij met deze kleur daar en die kleur daar maar echt duidelijk is het niet.Wil natuurlijk ook dat drls dimmen als automatische lichten aangaan.
dan heb je dezelfde van mij besteld , heb deze bij mijn garage laten plaatsen, en zelf hij ging er daar bestellen
75€ heeft hij me aangerekend, dus niet overdreven wel geen officiële erkende dealer van ford, maar garage gespecialiseerd in ford
Uit nieuwsgierigheid, zijn de 2 grill plaatjes verschillend van profiel ? Mijn focus 3 heeft namelijk links en rechts een verschil in diepte van de randen, waarschijnlijk door de adaptive cc
Ga er maar vanuit dat het met ACC niet past. Daarvoor steekt de sensor van de ACC te ver uit. Dat is namelijk ook de reden dat de linker bij jouw minder diep is.
bij mij is er geen verschil in diepte dacht ik, ik kijk vnvd eens naar de oude die er in zaten. ik heb geen Adaptive CC
De linker is ondieper. Heb zelf orginele xenon met led drl in de koplamp dus niet nodig om er nog andere bij te zetten, jammer alleen dat er nu 2 verschillende op zitten voor het zicht zouden ze beter alle 2 ondiep kunnen zijn.