Van octaan 95 naar 98 gaat een beetje verschil geven, maar wel niet in verhouding met meerprijs. Je kan altijd octaan booster gebruiken of race brandstof gebruiken met 101 octaan. Vpower op zich geen echt voordeel en is gewoon 98 octaan Bij een aantal zoals vpower of bp ultimate zitten iets meer dmeetmiddelen. Als geld niet uitmaakt dan kan je er voor kiezen. Verwacht geen wonderen. P.s. Al veel mee getest. Ben bijna 22 jaar actief als ingenieur/chemicus in de petrochemie. BP, Shell, Eni en Total zijn klanten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb zelf ook getest met hoger octaan benzine. In NL hebben wij competition 102, erg prijzig, je verbruik daalt wel merkbaar, je investering haal je er echter nooit uit. Ook met Ultimate en V-power heb ik gestest, Ik houd mijn verbruik, octaan gemiddelde snelheid iedere tankbeurt bij via een ap, dan nog is het lastig conclusies te trekken, ook vanwege diverse hardware aanpassingen tussendoor. Mijn grove conclusie is dat Vpower of ultimate 98, 60% van de meerprijs goed maken kwa verbruik. Wat is weet is dat de Ecoboost is vanwege directe injectie en een pingelsensor in staat "voordeel te halen"/ "de economische schade te beperken" uit een hoger octaangetal dan 95, door het ontstekingstijdstip aan te passen. Wat zijn "dmeetmiddelen"? Heeft Vpower niet een octaan van 97 en mag dat niet vanwege onbekende redenen niet als "97" weergegeven worden in NL?
Dat ik van de 150pk naar de 182pk software ben gegaan, owja.. En ik heb er hele snelle ledjes inzitten[emoji849][emoji23] Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Wie kan die software om zetten? Heb nu standaard 150 pk. Las dat iemand de software om kan gooien naar 182 pk? Verstuurd vanaf mijn SM-G361F met Tapatalk
Ik ben hier ook wel voor in al heb ik dan de 1.5 EcoBoost versie die ook net als bij de meeste want hehe Peerke ken niet achter blijven natuurlijk ook gechipt word!!!!! Vooral met de focus MK3ST ernaast ben ik wel eens benieuwd wat deze aan meer power int optrekken heeft en of er juist bijna geen verschil is Mits het doortrekken naar de 4000 touren is en de blokken vooraf goed warm gereden kunnen worden dat het geen grote motorschade bij niemand bij zal optreden
Min broertje heeft een 1.6 Ecoboost welke ik laatst van 150 naar 182 heb gezet. Goed merkbaar, maar nog steeds een groot verschil met mijn eigen Superchips sofware.
Ik wil wel een komen naar een kleine meeting, keer op zondag ofzo. Zullen we lijstje maken voor de mensen die een kleine meeting willen doen? Deelnemers: - PhoenixNLx - ........... - ........... - - -