1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

airco bijvullen

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door Wiljon, 1 apr 2011.

  1. Euhmm, als je de airco moet vullen heb je deze wel degelijk nodig, bijvoorbeeld om de lage druk in het systeem te controleren. Of om te vacuumeren.
     

  2. Koplamp eruit is niet zoveel werk, 3 schroefjes eruit. 2 maar terug:p

    Maar het binnenscherm kan je ook loshalen, als je het wiel dan helemaal naar links stuurt heb je ruimte genoeg!

    Vul gewicht staat op n gele sticker onder de motorkap.
     
  3. Helaas zit de sticker er bij mij niet op. Dus weet iemand het vulgewicht voor een Focus 1 Fase 2?
     
  4. Jazeker, ik heb een Focus 1 en hierin is deze week 755 gram ingekomen. Trouwens..1 nippel is genoeg. Je kan de Waeco (Airco machine) zo instellen dat alles via 1 slang is bij te vullen. Alles is ook gevacumeerd.
     
  5. Ik heb wel een nieuwe compressor laten plaatsen en hierin is dus 755 gram koudemiddel in gekomen. Hij koelt als nooit te voren....
     
  6. In jou auto moet 740 gram koudemiddel!
     
  7. kan wel meer in..je verliest altijd wat.
     
  8. er mag niks meer in, in deze vulhoeveelheid is al rekening gehouden met +- 15 gram verlies
     
  9. ligt aan je compressor...
     
  10. Pas jij maar op met je "afbraakflesje"!
    Als er toevallig verzuurde olie bij in zit, dan hoef ik je niet te vertellen wat er kan gebeuren.
    Maar je weet waarschijnlijk wel of het uit een defecte machine gehaald is of uit een nog goed functionerende.
    Meestal is het laatste niet het geval: waarom zou je hem anders leeghalen?
    En een beetje stek-monteur weet wel dat dat niet meer bijgevuld kan/mag worden.
    Staat ook geregistreerd als afbraak (als het goed is).
     
  11. Als ford het voorschrijft mag je ervan uitgaan dat dat klopt lijkt me toch?
     
  12. Helaas staan er veel meer fouten in dit topic, laat ze toch lekker klungelen, uit eindelijk komen ze toch wel bij een vakman uit;)
     
  13. Goed om te horen dat ie het weer doet en voor een mooie prijs.
    Die compressor is dat een origineel exemplaar?
     
  14. Het is een gereviseerde compressor. Die compressors zijn merkgebonden en dus orgineel. Er past toch geen ander op. Hij koelt als de neten ! Goed werk voor weinig. super !
     
  15. Ruilcompressor bij Ford kost 700 รก 800 euro begreep ik.

    Ik heb een gloednieuwe imitatiecompressor gekocht. Wat ik hoorde van verschillende mensen en bedrijven is dat de kwaliteit beter is dan bij een ruilcompressor.

    Ik was meer dan de helft minder kwijt.
     
  16. ik heb ook een imitatie...en voor 260 euries wel 2 jaar garantie.
     
  17. ik zei origineel, maar heb niet goed gekeken. Voor die prijs laat ik het niet lopen...
     

Deel Deze Pagina