als jij je zo gedraagt op je werk zoals je hier ook doet heeft de chef op je werk het maar druk met jou
Er kan ook gewoon antwoord gegeven worden op een vraag die gesteld word... Ik zie het de laatste tijd steeds vaker gebeuren dat er word gezegd dat als je niet weet hoe het zit je er niet aan moet beginnen. Volgens mij is dit forum er voor om mensen met dit soort probleempjes te helpen! Als iemand erom vraagt omdat het bijvoorbeeld verdomd koud is buiten, wat is dan het probleem??
Robert, tegen de kou kun je je ook kleden! volgens mij gaat het erom dat je eerst zelf eens kijkt en dan pas gaat vragen...
Wat een woorden om een accu en als je niet wil helpen moet je niet reageren. Al is de reactie van Elzie wel een beetje overdreven. Het is echt mega simpel bij de focus, aan de voorkant trek je het lipje naar je toe, dan omhoog, dan naar je toe trekken. Dan zit er nog een kapje voor maar dat spreekt voor zicht. Voor de rest kan je er wel bij. Ik moet elke dag zowat de Chevrolet van de buren starten met startkabels, maar je moet ze te vriend houden. Mijn accu doet het tot op heden nog prima (origineel). Je moet het is bij een Chevrolet Transsport doen. Moet er een hele zekeringskast uit, motorsteun op zij, verschrikkelijk!
@ michael0212 : Baas is na 22jaar nog best tevreden over mij, anders denk ik niet dat je 't de dag van vandaag 22 jaar ergens kunt trekken. @ Niek-v : Dan laat ik jou komen, ben er zeker van dat jij hem wel aan de praat krijgt (zelfs zonder kabels) @michael0212 : bedankt voor de tekening, maakt alles duidelijk zelfs zonder één woord uitleg.
Klusje is geklaard. Op een kwartiertje was alles geregeld en de radiocode had ik veilig bij de autopapieren liggen. Bedankt aan iedereen voor de nuttige informatie, waardoor de klus snel geklaard was twee lessen geleerd vandaag. 1) Hoe 't snelst een Ford focus accu vervangen 2) Als je een vraag stelt laat je dan niet meteen ontmoedigen door mensen die als enige antwoord kunnen verzinnen dat je er beter vanaf kan blijven