1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Haarlak op kenteken, helpt het?

Discussie in 'Exterieur' gestart door focus06, 4 jan 2014.

  1. Ook voor die situaties zijn richtlijnen waar de politie ze zich moet houden,
    je zult ze nooit direct achter/voor zo'n bord zien staan, is altijd een x-aantal
    meters verder, dit om gezeur van "uitlokken" te voorkomen, dus dat zal ook
    wel meevallen.
    Autorijden kan leuk zijn, maar zodra je je niet in grote lijnen aan de regels houd,
    tsjaa, dan kan je vaak afrekenen aan het CJIB:nocheer:
    Daarom zoek ik mijn lol op afgesloten terreinen, geen gezeur met te snel of te
    veel lawaai ;)
     
  2. De snelheid vermindering dus van 80 naar bv 50 is 30 en dat maal 3,6 is de afstand die ze vanaf het bord moeten aanhouden om te flitsen.
     
  3. Jongens wat is dit allemaal voor dom geleuter weet ik veel hoeveel pagina,s lang. stomste topic ooit want hij houd zich niet aan de regels. moet hij ook niet gaan piepen alles wat hij verzin t of wil verzinnen is strafbaar.............................................. en nog eens punt sluiten dit topic
     
  4. Niemand verplicht je toch om dit te lezen?
     
  5. Ik ken genoeg 50km wegen die uitnodigen om harder te rijden maar ik hou me tegenwoordig lekker aan de snelheid. Niet zozeer omdat ik dit wil maar het is gewoonweg zonde van het geld. Mijn laatste boete is dan ook ongeveer 3 jaar terug. Ik rij dagelijks over de A4 waar bij Leiden de 80 km zone ingaat. Ik hou me hier lekker aan de 80 want zo nu en dan staan ze hier met laserguns langs de weg en je weet nooit wanneer. Het stuk tussen Leiden en Prins Clausplein mag je tussen 06:00 en 19:00 100km/u en tussen 19:00 en 06:00 130km/u. Iedere dag zie ik hier weer veel geld naar het CJIB gaan omdat automobilisten hier geen erg in hebben.
     
  6. Als je daar bij de trajectcontole 130 gaat rijden kan ik je vertellen dat je heel veel boetes gaat krijgen, dat stuk is nl. eerst 100km en daarna 120 tot de werkzaamheden waar het 80 is. Trajectcontrole :(

    Grappig genoeg controleren ze dat stuk (waar je "maar 80" mag in verband met de versmalde rijstroken) minder dan het stuk ervoor waar je 100/120 mag (ook tussen 19.00 en 06.00)

    [​IMG]


    John
    Grey-ears
     
  7. Al die mensen met "aan de snelheid houden".

    Ik zou liever willen dat mensen gewoon zo hard rijden als de weg, het zicht en het voertuig toelaat. Dat is het meest veilige.

    Ik hoop ook zeker dat agenten dit meelezen, zodat ze eindelijk eens begrijpen hoe ****ing stom en zinloos en zielig ze bezig zijn. Agenten zijn nodig en verdienen ook respect, maar zo krijgen ze het niet en zou ik iedereen ook aanraden om ze geen respect te tonen bij een dergelijke controle. Ga eens bij een basisschool staan, ga eens achter een bocht in een 30 zone staan. Maar nee, jullie gaan laseren waar de snelweg van 100 naar 80 naar 50 gaat. Want dat is lekker geld verdienen! Terwijl de echte gevaarlijke plekken waar ouders moeten vrezen voor hun kinderen onbewaakt zijn. Een echte agent moet hier achter staan, maar nee ze doen allemaal maar mee met dit zinlose geflits en gespek van de staatskas, dus mijn respect kunnen ze vergeten. :)

    Tevens zei hier net ook al iemand dat er niet voor niks sport modellen zijn, turbo motoren. Echt niet omdat de kleur zo leuk is. Niet heel Nederland woont in Zandvoort of Assen. Als de weg, het zicht en het voertuig het toelaat kan je best wel eens lekker gassen. Als je dat niet doet ben je volgens mij geen man. Dit is natuurlijk op eigen risico, maar als het kan dan kan het.

    De wegen waar ze staan heeft niks te maken met veiligheid bevorderen helaas, pure naaierij en uitknijperij.

    Walgelijke mensen zijn het soms ook.
     
  8. #68 Stephan296, 14 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2014
    Dus als je geen gas geeft op een weg als het kan dan ben je geen man?

    Wat is dit voor opmerking dan?
    Een ieder rijdt volgens mij zoals hij/zij wil. En als je te hard rijdt weet je gewoon dat je gepakt kunt worden zo simpel is dat. Einde discussie lijkt mij.
     
  9. Dit is een hoogst vermakelijk draadje, maar wel eentje waarbij je je kunt afvragen of je erom moet lachen of erom moet huilen ;) :mrgreen:
     
  10. En wie bepaald dat jij? en wie zegt dat jij die inzicht hebt?;) regels zijn hier niet om de mensen te pesten die gebruik maken van de nederlandse wegen!

    Denk ook wel dat de meeste agenten die staan te flitsen ook niet zelf bepalen waar ze moeten gaan staan! mij wordt ook wel iets van mijn werk verlangen waar ik het niet altijd mee eens ben!

    wel ben ik het met je eens dat ze vaker in woonwijken(schoolbuurten) mogen controleren!
     
  11. Eens. +1
     
  12. En of het werkt, na een item op Tv bij EditieNL :schater:
    Gaat het met een busje haarlok erop:
    http://bestwelsnel.nl
     
  13. De nederlandse wegen zijn één grote melkkoe, niet om mensen te pesten maar om grof geld binnen te harken. De wegen worden gemaakt en ingericht voor een hogere snelheid dan RWS hem doet toekennen. Oorzaak tegenwoordig vaak het milieu.
     
  14. Zo, vanmiddag moest ik even aan dit topic denken.
    Mensen moesten maar zo hard rijden als de weg, auto en zicht toeliet.:cool:

    Dat was op het moment dat een Volkswagen polo ging invoegen op de snelweg, met exact 80. De snel naderende vrachtwagen (met een inhaalverbod, dus niet blij) was geen reden om meer vaart te maken. Ik ben zelf nog maar even op de invoegstrook er omheen gereden, had geen behoefte om buffer te zijn tussen boze vrachtwagenchauffeur en sullige automobilist.

    Doe mij dan maar iemand die 20km te hard rijdt.
     
  15. Nou ik haalde ooit niet meer als ik een hele korte invoegstrook had bv op de A2 in de buurt van Uithoorn / Hilversum.

    Met een astra 75pk best lastig
     
  16. die wegen kosten alleen maar geld, het is de automobilist die uitgemolken wordt en ook als je alleen maar een auto voor de deur hebt staan.

    natuurlijk zou ik het niet rondbazuinen als mijn werk het flitsen van automobilisten is maar in deze tijd moet je bijna blij zijn als je werk hebt.
    in dit geval heb je gewoon een kl*te werkgever die jou die opdracht geeft om daar te gaan staan.
    ik moet ook wel eens iemand vervoeren die ik liever op de trekhaak zet maar dat is gewoon mijn werk en daar zul je het mee moeten doen.
     
  17. Zo praat je toch niet over je schoenmoeder? :D
     
  18. De invoegstrook was zo lang dat ik eerst nog af kon wachten of er ruimte ontstond, en daarna kon ik nog snelheid maken om hem in te halen en op tijd in te voegen. Me dunkt dat de invoegstrook dan niet kort te noemen is.:cool:
     
  19. :schater:
     

Deel Deze Pagina