zit er half jaar op denk ik misschien iets langer maar gekke is dat het gekomen is na monteren intercooler
Bij is het gekomen na het plaatsen van een blanking plate en k&n inlegfilter. Jouwe krijgt meer lucht via intercooler, mijne via filter.. HUH!?
@ kludrex wat bedoel je met flatspot? kan toeval zijn ja maar geloof wel iets in die werveling welke intake heb jy?
Als je de lmm wilt reinigen kan dat met remmenreiniger (eigen risico). Bedoel, een nieuwe is duurder dan een busje remmenreiniger.
Ik denk echt dat het de luchtmassameter is Royster, wat jij beschrijft heb ik precies hetzelfde.. Lijkt me apegeil dat dat door mn dumpvalve komt terwij jij die niet eens hebt... Weet jij of je die kan reinigen @Kludrex? Edit: Kan je beschrijven hoe [MENTION=1772]Godtoh[/MENTION]?
alle info is welkom wil het wel zeker weten ga geen massameter kopen als dat het probleem niet is meeste foto's die ik kan vinden hebben een andere intake en hebben geen problemen
Van wat ik heb gehoord is het los halen en erin spuiten. Draadjes die erin zitten zijn gevoelig. Mag je wel raken met vloeistof maar verder zou ik ermee uitkijken. Zijn ook speciale lmm reinigers, maar remmenreiniger schijnt ook te werken. Heb zelf geen ervaring hoor, gebruik een gewoon papieren filter van Ford. Linkje (thinner gebruiken ze hier)... http://www.youtube.com/watch?v=wrpMsBER6Yw Linkje 2 (maf cleaner)... https://www.youtube.com/watch?v=BL5_fFt17W4 Zorg met name voor 1 ding, dat de lmm volledig droog is als je hem terug plaatst.
Hetzelfde hier, volg de shout ff, ik ga in ieder geval eerst schoonmaken voor vervangen! Laten we elkaar op de hoogte houden?
aha. ik heb nog het originele spul liggen. kan ik ook nog eens terug zetten met een inleg filter. maar probeer eerst ff open filter rechtstreeks op LMM en maak hem gelijk ff schoon
van focusstoc.com: P0101- - Faulty mass air flow sensor - Intake air leaks - Dirty mass air flow sensor - Dirty mass air filter - Mass air flow sensor harness is open or shorted - Mass air flow sensor circuit poor electrical connection Ik denk dat TomĀ“s probleem een te vet filter was (pas gemonteerd) Ik heb net gelezen dat je bij het K&N systeem goed moet kijken dat alles goed aansluit, de rubbers die meegeleverd worden schijnen hard te worden en niet goed meer af te sluiten... Hoop dat jullie er wat aan hebben. Lid worden (10 pond per jaar) van focusstoc.com is sowieso handig wat dit betreft. Bijna 26000 leden en allemaal met een ST . En je krijgt korting bij bijna alle Engelse tuningssites... 50 pond op een DS CAIS bijvoorbeeld
thnx voor je info ik hou je op de hoogte origineel terug plaatsen is goed te doen hoor ik heb een brug tot mn beschikking trek eerst het hele k&n systeem eraf en kijk wel hoe en wat