1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MrD2012's black "Green Machine" ....

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door MrD2012, 5 jan 2013.

  1. Hoeveel K zijn eigenlijk de standaard fabrieksaf xenonlampen? 5000K of 6000K?
     
  2. Bij Ford zijn ze standaard 4300K
     
  3. #143 LaTiNo, 7 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2013
    Wow! Die velgen!! Wat staan die mooi man! Ik heb nu haast spijt van mijn keuze :p
    En ik ga haast weer neigen naar verlagen......niet doen......niet doen...... >:)

    Vraagje: wat is het verschil tussen de individual voorbumper en de gewone bumper?

    Vraagje2: Hoor je eigenlijk wat lekkers met een luchtfilter met een diesel?

    Vraagje3: je hebt niet de 'standaard' sideskirts maar die van MS-design, waren die goedkoper dan het standaard setje? Ik vond ze zo duur :|
     
  4. Betere koplampunits!:thumbup:
     

  5. Het Key-less werkt alleen als je de sleutel buiten de auto hebt, in bereik van een van de sensoren, welke aanwezig zijn in een vd deurgrepen of de achterklep.

    Als je ook met gestarte motor,(let wel in Start-stop functie met motor uit bedoel ik) wegloopt bij de auto met je sleutel bij je, blijft de focus uit en moet je hem opnieuw starten zodra je weer instapt. Dit zodat er niemand met je focus weg kan rijden. Moet hij dus wel in de uit functie zijn , met het groene A controle lampje aan dus.

    Ik vind het een perfect systeem, mijn "sleutel" is nog als nieuw, zit altijd gewoon in mijn zak,
     
  6. #146 MrD2012, 8 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    :schater:


    Bij de Individual bumper wordt er een nieuw stuk over de standaard bumper heen gemonteerd. Zie hier de verschillen. Boven is affabriek en onder is Individual (bumper en gril)
    [​IMG]

    [​IMG]


    Is wel mogelijk maar met dit soort vervangingsfilters (bijna) niet. Als ik vol gas geef hoor je wel een lichte brom die ik in de demoauto verder niet heb gehoord. Iets waar ikzelf nog over twijfel, maar zou je bijvoorbeeld het filter uit Simon/Sbro.nl zijn thread (klik hier) nemen dan denk ik dat je ook meer audio-resultaat boekt. :mrgreen:


    *edit* Als ik het goed kan herinneren zijn de MSD skirts bijna hetzelfde geprijsd als de Individual modellen.
     
  7. Thanks! :thumbs:


    Ah okee. Bedankt voor de info. Je hebt er blijkbaar al mee gestoeid. :D
    Verder werkt het systeem inderdaad ook prima en blijft de sleutel als nieuw.
     
  8. Ik kan het niet laten toch ff een reactie te geven.
    Allereerst: indrukwekkende focus, één van de mooiste die ik ooit gezien heb.

    dan nu de maarrrr...: als ik niet zou weten dat het hier zou gaan om een 1.6 tdci econetic (waar niets mis mee is, begrijp me niet verkeerd), zou ik denken dat het hier een ST3 zonder badges betreft. Dan zou ik voor de lol misschien een stoplichtsprintje uitlokken om te kijken hoe erg ik vermorzeld zou worden. En dan valt dat enorm mee (dus juist tegen) omdat ik in m'n 1.8 16v aardig bij zou blijven of zelfs zou winnen.

    Je zou deze auto kunnen beschrijven als een schaap in wolfkleren. Persoonlijk zou ik al die knaken die je hebt uitgegeven aan uiterlijke verbeteringen gestoken hebben in de sterkere motor. Maar zoals ik zei: das puur persoonlijk.

    Moest ik ff kwijt, omdat ik de combinatie motor/uiterlijk op z'n zachts gezegd opmerkelijk vind. Maar misschien is dat je doel ook wel?

    Veel rijplezier!

    gr. Martijn
     

  9. Zijn motor combinatie vind ik niet zo opmerkelijk als je 800km in de week rijd !:)
     

  10. :clap:
     
  11. #151 reks, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2013
    +1
    Hier zal Martijn niet van op de hoogte zijn :mrgreen:

    En Martijn.....in het echt is tie nog mooier om te zien ;)
     
  12. Kan altijd nog een chip in, grotere intercooler erop. Ik snap zijn keuze erg goed, auto voor dagelijks gebruik: Mooi, uniek, stijlvol en vooral betaalbaar.
     
  13. #153 MrD2012, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2013
    Thanks! :mrgreen:


    Die chip staat al op de nominatie maar dat van de intercooler wist ik niet. Bij wie of waar kan ik daar info over vinden??
     
  14. In dat geval is het bijna het beste van twee werelden: Goedkoop in dagelijks gebruik (800 km per week icm benzine is onbetaalbaar) en bruut om te zien.
    en inderdaad: zo'n turbodieseltje kun je nog lekker oppompen!
    Maar dat komt het verbruik weer niet ten goede, dus dan snijd je jezelf weer in de vingers en had je alsnog beter een ST kunnen kopen :lol:.

    In het echt zijn ze altijd indrukwekkender dan op foto inderdaad, dat geloof ik graag!:kwijl:
     
  15. Precies, soms moet je concessies doen, de een kiest voor een afgrijselijke auto met dikke motor en super rij-eigenschappen (Impreza), de ander voor een auto die er dik uitziet maar toch betaalbaar.
    Ik ben gewoon niet van het kamp 'als het niet snel is mag het er ook niet dik uitzien'.

    Aaaaah ok, die heb ik dus ook genomen :lol:
    Ik vond het al raar dat ik geen verschil zag...
     
  16. nou ik weet niet wat jij met oppompen bedoelt maar een gechipte diesel haalt het bij lange na niet wat betreft een :st: (zowel verbruik als prestaties :schater:)
     


  17. Waarschijnlijk he-he-he-hele hoge verwachtingen van chiptuning. :lol:
     
  18. Ik weet niet wat de sterkste dieselmotor van Ford aan vermogen heeft ...
     

  19. Voor de :focus3: is het 163pk. Van de overige :ford: modellen weet ik het niet.
     
  20. blijft toch een dikke wagen Derrick, of die nu hard gaat of niet, ziet er top uit. Wil ik wel een keer irl zien. Doe je mee met de toer rit Bodegraven - Nieuwegein op 23 maart ?
     

Deel Deze Pagina