Ik ook man, zijn reeds geboord en ET afgedraaid dus nu passen ze mooi onder de Focus. Trouwens binnen een dikke week zit ik weer in Koksijde, misschien zie ik je daar.
Met de Bentley velgen dan? Laat maar weten waar en wanneer je er bent Zal dan wel eens toertje doen hier in de streek
Bedankt mannen ! Neenee kom met de BMW van mijn schoonouders. De Focus blijft mooi in de garage hahahaha.
De oude Focus van John, was een bekende hier maar ik denk dat deze niet meer op de scene is. Ik denk dat dit type Focus de eerste Focus zal zijn op de Bentley Mulliners.
Dag jongens, alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Ondertussen menig wat veranderingen gebeurd aan de Focus. Ondertussen heb ik samen met wat mensen een AIR systeem geplaatst. De Bentleys liggen momenteel tucked maar op de planning staat eventueel fitted. Ook is er motorisch wat verandert. Hertuned, open uitlaatlijn, downpipe aangepast,... Binnenkort op de testbank aangezien ik er nu met de AIR wel op geraak. We zijn gaan testen in DE op topsnelheid, een slordige 210km/h eruit kunnen halen op teller (200km/h) GPS. Dit was zonder de open lijn, met de open lijn voel ik nog iets verschil maar niet merkwaardig veel. Meer informatie betreffende de AIR, deze was oorspronkelijk voor een Ford Mondeo ontworpen. De voorpoten pasten perfect en moesten niet aangepast worden. Achteraan hebben we alles uitgemeten en adapters laten draaien. Hierna alles gemonteerd en afgedekt op druk. De balgen zijn van Pneumatics, drie kamer achteraan 11cm, vooraan 2 kamer 13cm. Leidingen 8mm, digitale uitlezing en 8 kleppen 1/2de GSR. Dempers vooraan zijn van KW voorzien van op maat gemaakte Uniballs toplagers. Genoeg gezaagd, tijd voor foto's!
Na een lange afwezigheid weer even terug. De Bentleys ondertussen verkocht en hebben plaats gemaakt voor Rotiforms. Morgen gaat de Focus binnen om de volledige kop op te laten spuiten. Alle steenslag defecten zijn verwijdert, de nummerplaat uitsparing werd gecleaned, de grillen werden voorzien van honinggraat structuur en alles wordt in hoog glans piano zwart gelakt. alsook achteraan de diffuser en de bumperbescherming. Dan ook nog een aanpassing aan de AIR gedaan waardoor ik vanvoor op 18" het frame op de grond kan leggen. Achteraan ligt even diep als vooraan maar steekt hij iets boven de grond uit. Als ik wil kan ik hem achteraan ook op de grond leggen maar dan staat hij echt veel te diep in de kas achteraan. Dus volgende week heb ik hem terug, dan nog een stap polieren, velgen eronder, camber wat bijregelen en dan Vrijdag 31-03 zal hij op GR8 staan te Kortrijk op de Black Sheep Wheels stand. Normaal gezien moet hij dan volledig in orde staan.