Had je al een cat-back? Want het is de cat-back in combinatie met de decat of sportcat die voor de sound zorgen. Het geluid van een volledige originele uitlaat met decat ken ik goed. Qua sound is dat niet zo veel winst. Jij hebt er wel nog een downpipe bij ;-) En het is cobra :-)
Cat back komt er misschien later ook nog wel, voorlopig doen we het met de originele uitlaat. Nu nog ff een vraag: Welke bouten ga ik gebruiken, gewoon stalen bouten of zal ik voor RVS kiezen? Als ik voor RVS ga wil deze ook gaan gebruiken, anti los tril moeren Als ik het goed begrijp dan draai je er 2 tegen elkaar aan en door de driehoek borg je ze dan. Bevestiging aan de turbo gebruik ik nieuwe originele bouten.
Heeft beide geen zin, troep smelt er zo tussen uit. [MENTION=7438]Simon[/MENTION]; als de rest van RVS is, zou ik ook RVS blijven gebruiken. En idd anti lostril moeren gebruiken. Lars en ik hadden pas geleden een ST Fase I op de brug, die had ook n andere downpipe, echter zat die nog maar met 1 bout vast. De rest was al weg. Ding voor nood toen vastgezet, het was direct een andere wagen.
Klopt, alles fikt er tussenuit. Met de keuring moet bij mij de cat er weer onder, dus elk jaar haal ik de pijp ertussen uit, en de cat er ff onder voor de APK. Verschillende moeren al gebruikt, maar het wordt gewoon te heet. Nu 1 of ander vet tussen de bout en moer gedaan en niet te vast aandraaien, het zet toch uit met hitte.
Teflon smelt bij 400graden en is dan giftig Loctite werkt tot 80graden en daarna verliest het zijn eigenschap. Die moeren zijn dus een goede optie, gaan we die ff regelen. Bedankt voor de adviezen
fraaie updates weer Simon, ben benieuwd wat ie op de bank doet. Ben waarschijnlijk de 16e ook wel even van de partij.
Vandaag de RS weer ff netjes gewassen, hier ff wat (telefoon) foto's, gewoon omdat het kan De ochtend WETLOOK en na het wassen...... Looking GOOD
+1 Ik vind de kleur al wat bleker Is gewoon afgunst hoor Simon. Was je hem met een zonnebril op? Met zoveel glans, verblindend gewoon