Mooi jaaroverzicht van een super Focus! Wil zelf ook wel zo'n RS, dus gelijk even gekeken; kom nog zo'n 36.000 euro te kort
echt een super mooie focus RS , mijn RS ga ik igg niet zoveel aan veranderen , blijf wel top om al die verhalen te lezen ! ga zo door in 2013 en een sportief focusjaar gewenst!
Even een kanttekening: De RS500 is op dit moment DE ULTIEME PERFORMANCE CAR VAN FORD, niet de standaard RS die jij hebt
Klopt helemaal, dit is ook de tekst van het moment van uit komen van de "normale" RS, de RS 500 was er toen nog niet, die liet nog zeker 1.5 jaar op zich wachten.
Ik zit net eens even je 2e post in dit topic te lezen en daar viel mij de volgende zin op: "...zo heel veel zal ik er niet aan veranderen". Valt dit alles nog binnen "niet zo heel veel"? Neemt niet weg dat je m wel helemaal van jou hebt gemaakt
Robert, ik zag die zin natuurlijk ook staan en heb het zo gelaten, al had ik ook zeker zoiets van Simon
Jaaroverzicht 2011 Januari: nog steeds lekker aan het sturen in de C-Max Februari: Mijn zinnen gezet op de nieuwe Fiesta ST Maart: Nog steeds geen nieuws over de Fiesta ST April: C-Max is een fijne auto, maar wil nu echtwel een x iets anders na bijna 6jaar Mei: Naar een Mini cooper S gekeken...... Juni: Me gaan verdiepen in de Focus RS, de zoektocht is begonnen....., hij moest sowieso Performance blue zijn Juli: Begin juli de eerste contacten gelegd met de Ford Garage in Purmerend waar de RS stond te glimmen in de showroom. 9 Juli 2011, naar Purmerend gereden met de C-Mac om de RS voor het eerst in het echt te gaan bekijken, voelen, ruiken en te ervaren, ja ik was verkocht, na een stevige onderhandeling over de prijs, waarbij ik natuurlijk goed voor bereid mijn C-max voor een erg goede prijs verkocht aan de garage de knoop doorgehakt 16Juli 2011, weer een rit naar Purmerend, nu samen met mijn vriendin Bianca, de laatste x in de C-Max sport 2.0L 16V gereden, de grote dag was aangebroken, eindelijk kon ik na een hele lange week wachten de RS mee naar Twente nemen >>KLIK<< De eerste keer gespot >>KLIK<< Augustus: Uitnodiging gekregen van het weekblad Autoweek voor een rollenbanktest in Den Haag >>KLIK<< Versterker inbouwen >>KLIK<< Clubsticker binnen en geplakt >>KLIK< Engelse achteruitrijlamp gemonteerd en J&R luchtfilter geplaatst >>KLIK<< Rollebanktest door Autoweek >>KLIK<< en dus ook gelijk het probleem met de Turbodruk Wintervelgen+banden >>KLIK<< Remklauwen voor spuiten >>KLIK<< totaal plaatje >>KLIK<< September: De eerste x gespot op autogespot.nl >>KLIK<< Achterremklauwen gespoten >>KLIK<< Ledjes geplaatst (make-up) en Clim-Airs gemonteerd >>KLIK<< Kofferbakverlichting >>KLIK<< Oktober: 12oktober, eindelijk na ruim 2maanden is het turbo drukprobleem opgelost >>KLIK<< het is echter ondoenlijk om alle tussenliggende info hierover te vermelden, leesvoer voor de liefhebber vanaf hier >>KLIK<< ruim 500berichten over dit probleem Dyno-Run bij UT >>KLIK<< Wintervelgen gemonteerd >>KLIK<< November: Nieuwe Dyno run bij beek autoracing en auto week zal daar opnieuw bij aanwezig zijn >>KLIK<< Nieuwe dyno meting bij Beek autoracing >>KLIK<< en het bijbehoorende filmpje wat ik zelf gemaakt heb >>KLIK<< Mooie foto's van de RS >>KLIK<< >>KLIK<< December: Het unieke bouwnummer van de RS >>KLIK<< wil je het zelf ook voor je RS >>KLIK<< voor meer info Zwarte motorkaproosters en het unieke nummer geplaatst in de RS >>KLIK<<