1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Focus ST van Dimelot

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door dimelot, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anders was ie er pas om 15.00 uur geweest:schater:
     
  2. Ik denk dat de straten hier in de buurt binnenkort opnieuw geasfalteerd moeten worden, er komen allemaal sleuven in het wegdek :mrgreen:
     
  3. Vanuit een ander draadje wil ik FFW even bedanken voor de tip. Ik wist het ook niet..


     
  4. Und? Kun je al een eerste impressie geven? En welke mapping heb je er nu opgezet?

    Is de glimlach nog groter als dat die al was? ;)
     
  5. Hij rijd nog rondjes :P
     
  6. Staat bij de bandenboer:schater::baeh:
     
  7. De eerste indrukken na 2 dagen :weird:

    Ik heb hem op advies op Performance+ gezet. En daar merk ik al duidelijk verschil.
    Voordat Dreamscience (DSCI) erop zat had ik nog even gekeken naar de turbodruk als ik accelereerde van 120-160.
    Eerst deed ik dat in zijn 6e versnelling en kwam de druk niet verder 0,6 bar. Toen deed ik hetzelfde alleen nu in zijn 5e versnelling.
    Toen schoot de turbo al wat verder richting 0,9-1 bar. En bij beide gaf ik niet plankgas... En het duwtje in de rug was er wel...

    Alleen...

    Na de installatie van DSCI deed ik dezelfde 'test'. Eerst in zijn 6 van 120-160...
    Dat schoot naar voren :rock: Turbodruk schoot gelijk voorbij de 0,9.
    En je raad al wat er gebeurde toen ik in zijn 5e versnelling zat :kwijl::kwijl::kwijl:
    In één keer naar de 1,2 bar en dat duwtje in mijn rug was geen duwtje meer, maar een flinke push...
    Man o man, wat een verschil. :thumbs:

    Ook vind ik dat de auto aanvoelt alsof hij meer en meer en meer en meer wilt... Hij blijft maar accelereren.
    Eigenlijk heb ik het gevoel van de eerste testrit weer terug..

    Mijn big smile is weer helemaal terug, want het was intussen meer een brede glimlach geworden.... Dreamscience bedankt... :cheer:
     
  8. :P word denk ik eens tijd om snel een keer met je mee te rijden ;)
     
  9. Voelt alsof de auto al die tijd geknepen was, he?;)

    Al een contract afgesloten met een bandenleverancier? :mrgreen:
     
  10. Toch maar DSCI erop gedaan Dim?
    Ik zei nog dat je even mijne mocht proberen in nieuwegein...
    Had je het toen al gevoeld...
    Het is echt boem en weg...
     
  11. Toch maar goed dat je een paar maanden geleden niet overgestapt bent op semi-elektrische aandrijving :mrgreen:.
     
  12. Nee Martijn sorry voor de onduidelijkheid. Hij staat nog op Performance+. De letters DSCI waren even een afkorting van Dreamscience :mrgreen:

    Volgende week zet ik de map DSCI erop :badgrin:
     
  13. Ik waarschuw je alvast, schrik er niet van... Hij gaat dan echt af...
     
  14. Dimi de katapult:naughty:
     
  15. Nu ben je verpest :) Wacht maar, voor je het weet rij je ook met ModX en de bijbehorende rataplan :mrgreen:
     
  16. Neuh, hij's getrouwd :P
     
  17. :schater: dat kán een verschil maken idd...
     
  18. Kan het zijn dat, nadat ik mijn auto heb uitgezet, de koeling langer en harder na blijft draaien? Ik heb gewoon rustig gereden, geen hoge toeren en ook niet snel..
     
  19. Ja, dat kan.
    Waarom de ene keer wel en de andere niet, geen idee.
    Hoewel het bij de mijne een zeldzaamheid is dat ie na blijft draaien (komt waarschijnlijk doordat ik ook als een opa rij ;) ),
    ook na de tuning.

    Dus geen zorgen als het incidenteel is.
     
  20. Heb ik ook wel eens Dimitri, vooral na het laatste stukkie als een opa door de wijk rijden. Dan gaat 'ie lekker zijn eigen wind maken, en soms gaat dat nog even door na afzetten van de motor. Laat 'm 's ochtend na richting werk ook nogal eens even nadraaien wegens flink doorrijden en ook dan staat 'ie vrolijk na te ventilatoren nadat je de motor afzet.
    Geloof niet dat er dan nog veel gekoeld wordt, want de waterpomp zit op de distributie riem...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina