1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Philips Nightguide e.d.

Discussie in 'Exterieur' gestart door Rino, 21 sep 2008.

  1. Heren,

    De focus heeft laadstroompieken van 14,4V....Een lamp MOET wettelijk kapot gaan bij 13,8Volt. Dit is een probleem van de moderne auto, elke auto. De Opel dealer heeft weerstandjes die je tussen de bedrading moet solderen. Dan gaan je lampen een stuk langer mee! Ik heb een of andere brug over de accu om dit overladen te voorkomen. Weet nog niet of het werkt, mijn silvervisions (oid) doen het nog prima.
     
  2. #42 Jeff, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2009
    ik vind het wel raar dat de fabrikanten er dan geen oplossing voor bedenken, moet toch niet al te ingewikkeld zijn ;)

    Is die brug er achteraf ingezet? Ik wil best wat geld uitgeven aan iets meer licht opbrengst maar dan moeten ze niet na een paar maanden kapot zijn...

    Verder twijfel ik nog steeds over een setje pilot 4300K eigenlijk
     
  3. Heb ik nog steeds het zelefde set,dus 13 maanden,26 000 km ben ik echt tevreeden.Echt top gloeilampen.
     
  4. dat is best goed te noemen dat zijn de nightguide's neem ik aan?
     
  5. Mijn accu heb ik nog nooit 14,4v zien afgeven (kan ik aflezen op mijn scangauge). Dus misschien hebben niet alle Fords hier last van. Mijn Philips lampen (geen night guide's lampen maar 30% meer licht lampen) zitten er al 1,5 jaar a 45.000 km in. Bij mijn weten zijn halogeen lampen hier ook echt niet zo gevoelig voor, maar leds daarentegen wel. Ik heb ook een oude kreidler die schommelt tussen de 5 en 16 volt. Een 6 volt lampje houdt de piek van 16 volt ook gewoon vol. Continu zal een ander verhaal zijn natuurlijk.
     
  6. Ja,ja.NG Double lifetime H7R
     
  7. Ik heb het nu echt helemaal gehad met Philips, binnen 4 maanden 2 X-treme Power lampen kapot. Ik let er altijd op dat ik de lampen niet belast. Als ik stil sta dan gaan ze uit. Ze gaan uit voor ik de motor uitzet, ze gaan pas aan als de motor draait. Geen fluctuaties in spanning en toch binnen no time naar z'n klote.
     
  8. Rob, de jouwe laadt wel teveel bij. Je moet zoeken naar PIEKSPANNINGSBEGRENZER op http://eshop.wurth.nl/wuerth_nl/ Zij hebben ook winkels waar je terecht kan. Het kan wel zijn dat het groothandel is. Als het niet lukt moet je me maar even kontakten, dan kijk ik wel voor je.
     
  9. 1 van mijn osram nightbreakers H7 heeft de geest gegeven. Ze zitten er bijna een jaar in.
    Gelijk maar weer nieuwe besteld.
    Hier zijn ze het goedkoopst.
     
  10. Ik wil even stof afblazen hier omdat er laatst 1 van mijn lampen stuk is gegaan. Deze vervangen door het reservelampje wat ik bij me heb. Maar nu kijk ik toch naar Osram Nightbreakers, Philips VisionPlus of EcoVision.

    Ik ben er nog niet uit welke het best zijn voor in de Focus. Wellicht kunnen we ervaringen delen?
     
  11. Ik heb zelf sinds 2 maanden Philips Xtreme Vision. Ik ben er zeer positief over. Zeer veel licht en bijna wit. Borden langs de snelweg zijn lekker duidelijk te zien al op grote afstand en ook het lichtbeeld voor de bestuurder vind ik erg goed.
     
  12. Ik heb me de Osram Nightbreakers aangeschaft (ik moet ze enkel nog plaatsen), zaten in een pakketjesomen met helderdere mistlichten.
     
  13. Ik heb philips ecoVision er in zitten, die zitten vanaf eind januari en 30.000 km erin. Ik gebruik mijn koplampen ook als Drl verlichting en ze zijn nog niet vervangen.
     

Deel Deze Pagina