Als je gas geeft met met je kleine teen, maar onder dagelijkse omstandigheden kan je beter uitgaan van 1:8,5 tot 1:9 Brandstof momenteel ongeveer 30 cent per kilometer. Totale kosten ongeveer 53 cent per kilometer all-in (verzekering, wegenbelasting, onderhoud, brandstof, etc) Daarbij moet ik dan wel zeggen dat ik een noclaim heb van 90% zo niet dan kan de verzekering ook een boel centen gaan kosten.
Ik ben bij Vaartland (Apeldoorn) geweest voor een proefrit met een Kia en ik vond het echt een onpersoonlijke verkoopmachine. Een strak geautomatiseerd salesapparaat met mooie mailtjes en dergelijke maar weinig inhoudelijke kennis over de betreffende auto of auto's in het algemeen. Ik zou daar niet gauw weer geen gaan voor een auto.
Ik heb andere ervaringen maar ik geloof dat het nogal scheelt welke vestiging je gaat. Inhoudelijke kennis van de auto's is wel vrij algemeen inderdaad maar ergens ook logisch als je alleen maar occassions in en verkoopt, Er ijn zoveel verschillende merken, modellen, bouwjaren dat inhoudelijke kennis over elk model wel heel erg veel is.
https://www.zeeuwenzeeuw.nl/voorraa...parkeercamera-lichtmetalen-velgen-785105517/? volgens mij is dit best een goede deal of ben ik gek?
@Edgarcmax weet niet of je een mk3.5 zoekt, maar misschien via CarNext? Zijn ex leaseplan auto's. Heb als filter benzine aan staan, anders even aan passen dus ~> CarNext.nl . Greetz Emiel
Zie ik ze niet in terug komen (CarNext) Dit is van Leaseplan zelf, dus eigen verkoop afdeling. Hebben altijd onderhoudsgeschiedenis van zeker 5 jaar. En op zich schappelijk geprijsd als je zo kijkt naar km'ers/prijs. Greetz Emiel
Broekhuis heeft ook een leuke MK3.1 staan. https://broekhuis.nl/aanbod/auto/fo...elektrisch-stoelverwarming-clima-pdc/30143957
Te zien aan het kenteken is die rode een import geen idee hoe dat dan werkt met carnext. Ik wil het liefst dan wel de 1.5 ecoboost en niet de 1.0 ecoboost
maar wel een schuifkanteldak en al naar 182PK gezet ( de 1.5 die ik wil) en relatief weinig KM. Alleen aan het kenteken te zien wel een import dus maar als onderhoud in orde is maakt dat niet uit. C-max is ook een import met 2021 kenteken maar bouwjaar 2012 en bevalt op zich goed. Maar mis gewoon wat luxe plus dat de focus zelf net een klasse lager is in de MRB en nog even zuiniger en eigenlijk ook mooier.
Als hij de opties heeft (en miss meer) dan je zou willen, dan is het misschien een leuke voor jou. de prijs is ok. Even ter vergelijk, ik heb mijn auto vorig jaar verkocht voor 13500, wel een jaar ouder (toen dus dezelfde leeftijd in jaren als deze) en 40k km meer, maar wel vol opties en origineel NL. Wat vind je hiervan dan? Zelfde prijs, Titanium S en origineel Nederlands geleverd. https://www.autowereld.nl/ford/focu...ming-voorruitverwarming-36367141/details.html Ik wil je trouwens best helpen met je zoektocht, vind ik altijd wel leuk
Zie geen rode op hun site 1.5 mk3.5 ~> https://www.carnext.com/nl-nl/autos/ford/focus/wf06-gk23-07u3/ Greetz Emiel
ik doelde op mijn vorige linkje Maar heb wel wat eisen, zoals liefst een STline of Titanium, 1.5 ecoboost blok liefst al op 182PK