Scheid namen met een komma.
Ik gok op een radarverklikker en een snelheidsbegrenzer.
330pk zit je aan de max, meer gaat je helaas niet lukken.
Jij krijgt alles kapot ;)
Over pasvorm gesproken, die Rieger voorbumper past sowieso niet helemaal lekker. Dus ik zou daar wel rekening mee houden.
Nog decals of striping op die st170? Kenteken komt mij wel bekend voor.
Elke keer goed warm gereden dus ipv steeds korte stukjes voor de boodschappen. Ik vind de km stand nog wel meevallen.
Wasbenzine zou ik absoluut niet doen! Met een stoomreiniger krijg je het zo schoon.
Leest altijd lekker weg dit topic. Als ik die ABS sticker zie dan kan ik mij voorstellen dat je denkt dat het badgetuning is, maar goed oem is oem.
Zoals Gerard al zei, dit is een mk1 RS ipv een oude ST. Kijk maar goed naar de prijs want over 5 jaar zijn ze weer duurder, heel veel duurder.
Binnen de kortste keren doe jij een engine swap op straat lees ik al ;)
Goede keuze om voor OEM te gaan of desnoods een A merk. Had ooit in mijn 1e st ook 1 of ander b merk. Sensor was nog geen 500km oud, maar toch...
Dat is mijn oude ST en daar is niks mis mee zover ik weet. De nieuwe eigenaar was iets minder zuinig kwa rijden (niet voldoende warm rijden en de...
Ik ben getrouwd dus heb toch al niks meer te zeggen, of bedoel jij dat niet?
Duitsland is nog wel goedkoper, per september gaat de tijdelijke korting er weer af en is het verschil met NL weer te verwaarlozen.
Toch niet de groene RS gekocht? ;)
Als ik mij niet vergis is die ST voorzien van een airride en is de ST net helemaal overgespoten.
Een Ford Civic, wat een gedrocht.
Specialist is een groot woord, het is gewoon een handelaar die Fordjes importeert. Iets wat je vrij eenvoudig ook zelf kan doen.
Indien je iets meer info hebt hoor ik het graag, betreft het een mk2 of mk2.5?
Dit is toch gewoon een st-line?