Wat me trouwens wel opviel is dat de koplampen niet meer in hoogte te regelen zijn met het druk/draaiknopje in de lichtschakelaar, dit kon met de originele lampen wel. Opzich geen ramp want volgens mij staan ze wel goed, maar ik dacht altijd dat die hoogteregeling in de auto zat en niet in de koplamp zelf.
Thanks. Ja echt iets verkeerd aansluiten kan ook niet volgens mij. 2 grote stekkers, de halve ring onder de + pool en de zekering in de zekeringkast. zit nog ff de video te bekijken en zie daar 2 kabels onder de + pool en ik heb er slechts 1 wellicht zit het ‘m daarin.
Vind idd online (ook op dit forum) “als het erop zit moet het werken” en opties als ombouwen en wisselen voor schakelaar zonder stelknopje. Wil me inlezen over ombouwen maar de links in dit topic (en andere topics) lopen dood https://www.focusclub.nl/index.php?threads/hoogteregeling-koplampen-werkt-niet.94125/ mocht iemand weten of het te doen is (of willen helpen) met ombouwen let me know
Negeer bovenstaande bericht, ik zat de montagevideo nogmaals te bekijken en zag ineens 2 zekeringen, ff gekeken en ja hoor.. ik had die zekering die je uit de auto haalt er niet bij in gedrukt . Automatische hoogteregeling werkt
Het zijn de details die het ‘m doen setje luxe platen. Heb online een setje roosters/grille met honingraat gezien, in de huidige zit een deuk van een trekhaak dus dat wordt de volgende upgrade, evenals donkere knipperlichten in de spiegels
Volgende upgrade, iets vrijer ademen zal ‘m goed doen denk ik Bijbehorende K&N 2993 filter is onderweg
En gemonteerd, nog wel wat lichte(re) plekjes maar van wat ik hoor en zie in alle voorbeelden en howto’s is iets te weinig olie veiliger dan te veel olie moest volgens het boekje 56ml op en er zat nog 200ml in het 250ml flesje dus. Filteroppervlak is in diameter nog wel stukje groter dan origineel trouwens
Filter er na 100km helaas alweer uit, vond ik misschien vroeger leuk maar maakt me nu boven de 100 teveel lawaai bij cruise snelheden . wel nieuwe bekerhouders geprint, vorige waren van begin af aan eigenlijk al iets té krap
teveel lawaai? wat bedoel je precies Dennis? zelf heb ik dit filter ook met een RS deksel erop (neem aan dat je er een deksel op hebt) en heeft een mooi afblaasgeluid maar op de snelweg hoor ik 'm echt niet.
Ik heb geen turbo hé, hij zit inderdaad in het originele filterhuis, maar boven de 100 klinkt het bij gasgeven wel wat dieper (da's wel mooi) maar zodra ik 'm dan op 100cruise of 120cruise zet is het echt een irritant resonerend geluid.
Zonder turbo kan ik me voorstellen dat dat op den duur gaat irriteren. Mijn 1.0 met turbo heb ik er juist geen last van gelukkig.
Ik heb ook een TI-VCT met dit filter, maar heb geen rare resonanties. Inderdaad een diepere brom bij gasgeven. Die van mij is wel een automaat, misschien een iets ander toerental.
Zet je oude filter eens terug en luister of je dan dat resonerende nog steeds hebt. Over 't algemeen is 't nl de uitlaat die resoneert, niet de intake.
Stond jij laatst niet in Hengelo bij de wasbox je auto schoon te maken? Als jij dat wel was stond ik voor je de auto uit te stofzuigen
Haha ja dat klopt! Jij wees me nog op die set matten die die aso’s hadden laten liggen die die verfemmer hadden laten flikkeren . Grappig dat je hier ook zit!