1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Roetfilter (DPF) vervangen: Orgineel Ford of aftermarket?

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door GRdH, 11 jan 2023.

  1. Even een update vanuit mijn kant. Vandaag nieuwe roetfilter onder gekomen. De test kwam nu uit op 12.000 deeltjes dus zit weer nieuwe apk op.
     
    bws723 vindt dit leuk.
  2. Moet je tegenwoordig niet roetveegfilter zeggen eigenlijk :mrgreen:
     
    Hollender, gerardTDCI en Fredhead vinden dit leuk.
  3. Das toch alleen als je Piet heet….:sinterklaas:
     
    gerardTDCI en Edgar Focus vinden dit leuk.
  4. Mischien wat late reactie op dit topic maar ik zou iedereen met een diesel adviseren ruim voor de APK vervaldatum een meting te laten doen. Dan weet je waar je aan toe bent en wordt je niet voor hel blok gezet als de APK verloopt. Ik heb dit vandaag laten doen, meting was 17000 dus dat viel erg mee. Paar weken terug wel flesje dieselcleaner gedaan. Auto is origineel, Focus Econetic van 2013 met 219000 KM. Heb de auto vanaf 64000 KM en een keer de regeneratie inspuiter vervangen, die gaf een storing (een jaar geleden).
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina