Haal even de tweeter los, daarachter zit de stekker voor de spiegels. Wellicht zit de voorbereiding er al
Je moet ook de deurmodules vervangen voor het "high level" model en natuurlijk een andere schakelaar voor in de bestuurdersdeur, die met de knop om de spiegels in te klappen. Er hoeft geen extra bekabeling te worden getrokken.
Zitten die automatische inklappende spiegels niet standaard op een First Edition? Bij mij in ieder geval wel het geval.
In mijn beleving is een First Edition een Titanium in de basis, plus nog wat extra`s standaard. Zoals PDC en automatisch inparkeren. Edit: Zie deze lijst:
Ik heb ze in ieder geval niet en wil ze wel wel graag. Als ik weer energie heb en de deurpanelen los heb zal ik eens kijken welke modules ik heb. Misschien zitten de goede er wel al in. Tweeter kap er af of spiegel er af is zo gebeurd maar ik heb daar volgens alleen kabeltje gezien voor het knipperlicht voor zover ik me kan herinneren. Zal binnenkort wel nog eens kijken.
@Edgar Focus , ik begreep uit een ander topic hier, volgens mij die handleiding voor inbouwen BLIS, dat je het type modules ook zou kunnen uitlezen via Forscan. Zelf nog niet geprobeerd, maar aangezien jij daar heel handig mee bent, is dat misschien een snellere optie?
ik heb ze zelfs op mijn niet :sad: hou mij ff op de hoogte als je wilt, dit is een optie die ik ook graag nog zou willen.
De MK3 Titanium die we hadden zaten ze ook op. Schoonouders hebben een Trend en deze heeft ze ook niet.
Mijn C-Max (Titanium) klapt ze keurig in als ik de auto op slot doe inderdaad, die is volgens mij op de MK3 gebaseerd.
Deze lijst klopt niet helemaal meer. Als ik naar mijn 1.0 Trend kijk zitten er opties op die onder het rijtje Titanium staan.
Als je een Trend Business hebt, wat t waarschijnlijk is ivm ex lease(toch?), dan is t een trend met wat extra's. Was voor de bijtelling gunstig waarschijnlijk.