1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SYNC 3 systeem en kaart updates

Discussie in 'In Car Entertainment' gestart door mstuniek, 15 jun 2017.

  1. MaxH en M.Blaak vinden dit leuk.
  2. Ik ga vandaag ook maar weer eens uitvogelen waar het fout gaat. De up-to-date cyanlabs installer gebruikt en eerder gebruikte usb stick gebruikt dus die werkt sowieso maar toch dit:
    IMG_4205.jpeg

    Huidige versie die ik heb:
    IMG_4206.jpeg
     
  3. Lijkt er op dat hij bestanden niet kan vinden? Heb je cyanlabs zelf direct de usb laten maken?
     
    Edgar Focus vindt dit leuk.
  4. Ja al twee keer inmiddels maar ga het hele proces nog wel een keer door want ik doe denk ik ergens iets fout
     
  5. Ik heb precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk kwam ik erachter dat in de ‘Syn3 Updater’ de huidige build (Current Configuration) niet juist was gevuld. Dit was nog de oude en niet de build van na de eerste update. Staat dat bij jou wel goed?
     
    M.Blaak en Edgar Focus vinden dit leuk.
  6. Jeetje wat zit die verstopt om aan te passen maar inderdaad, die stond niet goed.
    Gaan we het nog een keer proberen, bedankt :thumbup:

    Edit, huidige regio en nieuwe regio zijn niet hetzelfde?
    Toch doorgaan, we gaan het meemaken.
     
    Martin123t en M.Blaak vinden dit leuk.
  7. Nou net een ritje van een klein uur achter de rug en het lijkt goed gegaan. twee herstarts alleen (nog) geen melding gehad dat het allemaal gereed is. Menu geeft wel F12 aan dus er is iets gebeurd. Zal morgen na een nachtje rust de auto weer eens aanzetten en kijken wat er gebeurd want de app geeft momenteel ook aan dat er maar gedeeltelijk respons is.
     
  8. Ik heb echt even hulp nodig. Ik heb een Focus uit 2018 gekocht, daar stond SYNC versie 3.0 op. Via de officiële Ford site een update uitgevoerd op Sync en kaarten. Ik heb nu sync versie 3.0.20204 en F11 kaarten. Volgens de Ford site is mijn Sync versie up to date. De sync heb ik 5 dagen geleden bijgewerkt naar 3.0.20204, de kaarten heb ik vandaag bijgewerkt naar F11. Echter krijg ik geen nieuwe update aangeboden. Waar ligt dit aan?
     
  9. Ik weet niet waarom het niet werkt, maar ik lees over zoveel problemen die mensen met de Ford update site ervaren... Ik zou gewoon Syn3 Updater van Cyanlabs eens proberen. Voor de meeste mensen hier is dat een oplossing.

    --
    Rob

    Sent from my IN2023 using Tapatalk
     
  10. Joh zoals je hierboven in mijn recente posts kan lezen werkt de Ford.NL site niet eens op een Kuga die 1 juni van de band af kwam. Ford site laten voor wat het is en inderdaad zoals hierboven lekker Sync3Updater van Cyanlabs gaan gebruiken.
     
  11. Laatste update van mijn kant over het succes van Sync3Updater. Vanmorgen even de auto aangehad en melding dat alle connectiviteits services weer verbonden waren (dit loste het bericht in de App op) en nu dus alles up to date.

    Vreemde is alleen dat ik nooit een "gereed" melding heb gehad maar ik was gisteren wel even 10 minuten in de supermarkt dus het lijkt dat het zelfde is gebeurd als bij:

    Hoe dan ook dank voor de hulp en ik kan het ook van harte aanraden deze methode toe te passen!
     
  12. Dat ligt aan het Ford beleid. Je bent 'uitgeüpdatet'. Je zult verder moeten met Cyanlabs. Omdat je een 2018 model hebt ben je met de Reformat update binnen het uur up-to-date.
     
    richard b vindt dit leuk.
  13. Sinds maandag blijft mijn sync3 in Focus MK4 zichzelf resetten na het op slot doen van de auto. Taal gaat naar Engels, achtergrond gaat naar standaard blauw en geluidsfeedback gaat aan. Alle andere opties blijven ongewijzigd.

    Ik heb reeds soft en master reset gedaan. Maar hielp niet. Iemand ervaring?
     
  14. Waarschijnlijk heb jij versie 3.4 22251?
    Deze versie heeft het probleem dat het geheugen volloopt.

    Tot vorige week had ik hierin geen enkel probleem en zag ik geen noodzaak voor een update.

    Maar afgelopen week dus exact het zelfde. Na opnieuw opstarten terug naar Engels en de achtergrond op automatisch, terwijl ik die vast op donker (blauw) heb staan. Gewijzigde settings werden niet meer opgeslagen. Aantal keer master reset, maar allemaal zonder resultaat.

    De laatste update (23088) samen met de F12 kaarten via Cyanlabs gedownload. Kreeg eerst na het insteken van de USB foutmelding ver_ERR08, maar dat heeft blijkbaar te maken met het geheugen wat vol is gelopen. USB eruit en een aantal keer een reset via het samen indrukken van de knoppen uit-knop + forward-knop tot het beeld zwart wordt geeft uiteindelijk de mogelijkheid om de update via de USB te starten, dit en nog meer staat hier beschreven: https://community.cyanlabs.net/t/ap...perform-master-reset-or-upgrades-updates/8858

    Uiteindelijk duurde dat een kleine 50 minuten. Maar werkt nu weer helemaal top!

    Wellicht kan dat voor jouw/jullie ook helpen, succes!
     
    bws723 vindt dit leuk.
  15. Thx, ja klopt ik draai op 3.4 22251! Ik ga het proberen.
     
    Arian vindt dit leuk.
  16. Als je nu eenmaal 3.4 22251 geinstalleerd hebt of had blijf je dan het probleem houden dat geheugen volloopt of is dat probleem voorbij als je de laatste nieuwe versie installeerd (3.4 23088).
     
  17. Is normaal opgelost
     
  18. Meer mensen het probleem dat bij de laatste update Spotify niet lekker werkt icm Apple IPhone. Hij start de app wel op, maar geeft aan dat er iets is misgegaan. Als ik app op telefoon “afsluit” en weer opnieuw opstart werkt het wel weer. Probleem doet zich voor bij zowel iPhone 11 pro als 13 pro..
     
    Edgar Focus vindt dit leuk.
  19. Welke update heb je het nu over? Synchroon of Spotify? Ik heb deze versie nu werkend van sync en met mijn iPhone 13 geen problemen:
    IMG_4209.jpeg
     

Deel Deze Pagina