1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SYNC 3 systeem en kaart updates

Discussie in 'In Car Entertainment' gestart door mstuniek, 15 jun 2017.

  1. #5901 Carnetic, 8 jan 2023
    Laatst bewerkt: 8 jan 2023
    Ik had met de f10 versie van de navigatie al problemen. Nu met f11 dezelfde melding de mem Error_01
    Cyanlabs blijf ik huiverig voor mede omdat ik een model 2020 heb.
    Is er een handleiding liefs in het Nederlands hoe te installeren via cyanlabs?
     
  2. In de apim settings met forscan zou je 'm moeten kunnen uitschakelen.
    Zie ook:
    https://www.focusclub.nl/index.php?posts/1821883206
     
  3. Apim gereset?
     
  4. yup, via forscan en via de sync 3 zelf
    Had het forum even gelezen

    zou ik het aan moeten zetten bij RCM module's AS-Built configuration:

    Line 737-02-01 YXXX-XXXX-XXX
    CHANGE Y FROM 4 TO C ???

    geen idee of dit werkt
     
  5. Proberen kan geen kwaad. Je kan altijd terug.
     
  6. Tis gelukt :rock: bestanden weggegooid die synupdater had gedownload, opnieuw de stick gemaakt en de update gedaan via de usb onder de armsteun!

    ik weet niet of dat het was maar na een master reset stond F11 erop. Duurde ruim anderhalf uur.

    De laatste systeemupdate was gister met een half uurtje gepiept.

    Voorlopig wel ff klaar mee :baeh:
     
    Heusinkveldb en Ronny vinden dit leuk.
  7. Soms is de nieuwe kaart versie niet direct zichtbaar. Alsof hij ingeladen moet worden.
     
    collusion vindt dit leuk.
  8. kan daar ook enige tijd overheen gaan? tis nu een week geleden dat ik het voor het laatst geprobeerd heb en vandaag weer eens met een nieuwe stick, en andere usb poort..blij dat het gelukt is in ieder geval
     
  9. Een week is wel lang. Ik heb t echt over enkele uren max.
     
  10. probleem is op gelost.
    Heb de RCM module aangepast naar

    Line 737-02-01 YXXX-XXXX-XXX
    CHANGE Y FROM 4 TO C ???

    Sins dien is de melding niet weer terug gekomen.

    Thanks
     
    collusion en M.Blaak vinden dit leuk.
  11. @Carnetic hier even de betekenis van de error je hebt te weinig ruimte op je systeem(MEM_ERR01 - Error is MEM_NOSPACE_TO_COPY) , je kan een pakket samenstellen met alleen de kaarten die je nodig hebt. Het wil ook nog wel eens helpen om het in 2 delen te doen eerst je radio zelf en dan daarna de kaarten. Je kan via cyanlabs ook evt kaarten weglaten en gewoon de my20 beveiliging actief laten staan dan kiest het systeem wel of het kan ja of nee. Ikzelf heb hier nog nooit een probleem mee gehad nu een flink aantal auto's gedaan via deze methode.
     
  12. Even hiertussendoor….
    Mijn navigatiestem in Sync3.4 en kaart f9 stottert en hapert. Weet iemand een goede Ford-logopedist die weet wat er mankeert?
     
  13. Probeer m eens te updaten.
     
  14. Lukt niet. Ik heb Mac, Cyanlabs werkt dus niet en Ford geeft aan dat er geen update voor mijn wagen is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  15. Vreemd. Is er geen vriend/buurman/iemand met een windows pc die je kan helpen.
     
  16. En via WiFi controleren op updates?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
     
  17. Sowieso kan je je kaarten updaten, dus er gaat iets fout haha
     
  18. Even een nieuwe logfile naar Ford uploaden en opnieuw proberen: https://secure.ford.nl/onderhoud-en-service/support/sync-en-bluetooth-ondersteuning/update#/

    Doorscrollen naar;
    Problemen bij het maken van een logbestand tijdens een SYNC 3-update?

    en die stappen doorlopen (USB stick aanmaken, logfile laten maken en logfile uploaden naar ford)
     
  19. #5920 peter482, 15 jan 2023
    Laatst bewerkt: 15 jan 2023
    Goedendag!

    Wie kan inzien/bepalen welk merk speakers er in onze Focus afgeleverd zijn vanuit de fabriek?

    Betreft een Duitse auto met DAB+ (zonder centerspeaker en sub), en geen zichtbare logo's van B&O op de overige speakers (wel een uitsparing aanwezig op de speakerroosters van de deuren).
    Weliswaar kan het volume "vol open" op "30" zonder te vervormen etc. en klinkt naast hard gewoon "goed" nog.

    Bedankt voor de reactie.

    VIN nummer kan versturen via PM indien gewenst.
     

Deel Deze Pagina