De bouten van de accubak waren eenvoudig los te krijgen. Ik heb deze al enkele keren eerder los gehad. Elke bout die ik loshaal monteer ik altijd weer met keramische montagepasta (of Loctite indien dit wordt voorgeschreven).
Dit zijn inderdaad de Sky-Wing koplampen van de fabrikant Eagle Eyes. Toen ik deze koplampen in 2014 kocht waren ze bij diverse bedrijven verkrijgbaar en lag de prijs zo rond de €200,- per set. De laatste jaren zijn er nog maar weinig bedrijven die de Sky-Wing koplampen verkopen en zijn de prijzen aanzienlijk gestegen.
Dat kan je inderdaad wel zeggen https://www.ad-tuning.de/Beleuchtun...r&Ford=Focus&cat=c974&cPath=2_9_81_974&page=4
Het is hier al geruime tijd erg stil en eerlijk gezegd heb ik weinig te melden. De Focus doet wat hij moet doen en rijd nog steeds bovengemiddeld goed. De Focus wordt over 3 maanden 9 Jaar oud (7,5 Jaar in bezit) en inmiddels staat de teller op slechts 48.000 KM. Desondanks begin ik te twijfelen om de Focus nog enkele jaren door te rijden of iets anders aan te schaffen. De laatste tijd begin ik steeds meer te voelen voor een Kuga MK2.5. Met name de handgeschakelde 150 PK 1.5 ECOboost van bouwjaar 2018 of 2019 in Vignale of rijk uitgerust ST-Line uitrustingsniveau staat me wel aan. Een lage kilometerstand is een must en daarnaast staan opties zoals een panoramadak, stoel en stuurverwarming en de elektrische achterklep tevens hoog op de verlanglijst.
Altijd leuk om over een 'nieuwe' auto te dromen, klinkt als een mooie opvolger! Overigens zeer weinig kilometers in 9 jaar! Mocht het zo ver komen, ik houd me aanbevolen om je skywing's over te nemen
Een Kuga 2.5 is een hele fijne auto, ik spreek uit ervaring. Voor de gein eens op gaspedaal gezocht. Ik kwam er 1 tegen met weinig kilometers. Maar ... wat een prijs! Trouwens alle occasions vind ik schreeuwend duur! De link: https://www.autowereld.nl/ford/kuga/1-5-ecob-vignale-35709390/details.html
Gebruikte auto's zijn erg duur momenteel. Door alle leveringsproblemen door eerst het tekort aan halfgeleiders en nu de oorlog in Oekraïne helpt niet echt mee.
Ben benieuwd. Jouw huidige Focus zou een waardige opvolger zijn voor de mijne, dus ik houd me ook aanbevolen.
De prijzen zijn inderdaad hoog maar daarentegen zijn de inruilprijzen op dit moment ook overeenkomstig hoog.
autoprijzen zullen naar verwachting niet heel snel zakken maar dat betekend ook hogere inruil. Ik begin ook serieus te twijfelen om de c-max in te ruilen voor een echte Focus gewoon omdat ik naar verwachting onegeer net zo veel voor terug zal krijgen als ik betaald heb mar dan wel ruim 30K meer op de teller.