Waarom moet ze contact op nemen met Ford Nederland? Ik lees dat tegenwoordig zo vaak. De dealer kan het niet in 1 keer vinden en dan moet er gelijk contact opgenomen worden met Ford Nederland. En dan moet er ook gelijk coulance komen omdat het niet normaal is dat er iets aan je auto kapot gaat. Word daar zo moe van. Sommige storingen zijn niet in 1 keer te vinden, hoe vervelend dat ook is, maar geef de dealer gewoon de tijd om zijn werk te doen
ja dat is wel ff balen maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. het verleden leert dat er veel kennis zit bij Wensveen. en het is een blijft een auto, dingen gaan nou eenmaal kapot ik zie Ford NL ook niet als schuldige maar hun zijn ook gehouden aan de milieuwetten die de Europese stakkers verzinnen in Brussel. diesel roet nu eenmaal, dat is zo en kun je alleen veranderen als je de diesel zelf schoner maakt. die 'hulpmiddelen' als roetfilters en EGR kleppen helpt weinig tot niks en het milieu wordt er ook niet beter van.
Klopt, maar het kan al snel in de papieren lopen. Vertrouwen is goed Ik zie Ford ook niet als schuldige, maar Ford houd alle aparte storingen die gemeld worden bij. Soort database zeg maar, voordeel is dat dealer daar beroep op kan doen. En niet eindeloos zelf hoeft te zoeken naar iets, en de klant snel geholpen wordt en een normale rekening krijgt. Soms als er iets veel voorkomt maken ze een modificatie en wordt er een servicebrief van gestuurd naar de dealers. Mijn zoon werkt bij Ford
Nah und? Heeft dat nog een beetje gunstig uitgepakt, Gerard? Of had je een vroege oudejaarsavond en smeult hij nog na?
Even over Ford Nederland : ik heb daar zelf gezeten. De technische kennis over zo'n specifieke storing zit daar niet, die zit echt bij een dealer. De importeur is er wel om te helpen bij juridische issues lijkt me, als je bijv de fabrikant aansprakelijk wil stellen voor iets.
blijkt een storing te zijn op de LMM, ik heb een vv filter en een luchtfilterdeksel van een RS en die schijnt met dit kouder wordende weer niet zo goed te kunnen meten. advies is weer origineel maken, maar wat ik nu heb geeft net even een leuker geluid dus de LMM maar losgetrokken en gaan met die banaan zou nog een optie kunnen zijn, als opa over een paar jaar minder km maakt dan zou een 2.3 Ecoboost er in niet verkeerd zijn
Hoi Gerard, nog even terugkomend op je update m.b.t. je autogordels en verdonkeren van je achterlichten. Heb je dat bij GT Tuning laten doen in Rijen?
ja klopt, maar volgens mij was het iemand die dat voornamelijk op locatie doet. hij was die dag bij GT en die hebben voor mij de achterlichten gelijk getint.
oh ja, zo heette dat bedrijf maar zelf had die geen locatie waar je binnen kon staan geloof ik en dat deed die dan weer bij GT.
Bedankt voor jullie antwoorden Hoorde de naam van het bedrijf afgelopen zondag tijdens de meeting van Focus ST NL club. Heb weer wat nieuwe dingen gezien en ideeën opgedaan. Die achterlichten zien er strak uit Gerard
Eindelijk mijn remlicht vv en kwam tot de ontdekking dat de achteruitrijlichten veel maakkelijker te vv zijn dan ik dacht dus die ook maar gelijk vv voor LEDs Behoorlijk verschil zoals je op de foto's ziet, ik ben weer blij