Dat was mijn gedachte ook, zo veel diesels met regeneratie problemen door kleine stukjes rijden. Hier dus niet het geval. Balen Gerard hopelijk valt het mee qua kosten.
Het is een Ford he, die moet je af en toe flink uitlaten. Blijven ze gezond bij . Maar hoezo niet goed bevallen? ?
Dat was een gevalletje: Gevolgd door: Maar dat is goed gekomen net zoals de na de reparatie weer top zal rijden. Even zuur maar daarna snel weer vergeten
Whahahaha ik had de kop van die agent wel willen zien…. Die verwacht een ventje met een petje ofzo… stapt daar opa Gerard uit Maar zoals Joost al opmerkt, het zal vast goedkomen met die oliestoker.
Je maakt het steeds grappiger. Die juut zou wel gedacht hebben, die DHL lui hebben meer centen te besteden dan ik. Tenminste afgaand op de auto.
Met een DHL jas aan zonder rijbewijs, dat was dus ook gelijk een maand verplicht vakantie?? Meest rottige is nu dat je nu 2 jaar lang, vanaf het betalen van de boete (let op, niet vanaf de datum dat je gepakt bent...) binnen de wet Mulder moet blijven. Dus minder dan 30 km/h te snel en op autosnelwegen minder dan 40km/h te snel..... Zelf vind ik dat erg lang, ik moet nog tot september 2022... man man....
Met een ST wel .. één keer naar het gaspedaal kijken en is te laat .. Ik kijk denk ik meer in de achterruitkijkspiegel dan door de voorruit.
Je hebt toch echt meer kans als je ze al door de voorruit ziet. Als ze achter je zitten, is het al te laat . Achter me gebeurt sowieso nooit zoveel, haha
Dan rijd je niet hard genoeg en ben je hekkensluiter. Ik zie nooit iemand voor me omdat iedereen achter me rijdt
is in Maart dit jaar gebeurt en heb nog geen uitnodiging voor een zitting of voorstel van betaling gehad. voor de rest veel Flitsmeister aan en nooit meer een langer stuk ff hard rijden. in een ST kan dat wel eens lastig zijn. maar in 98% procent van de gevallen hou ik me gewoon aan de toegestane snelheden, en dan is het ook een hele fijne auto om te rijden.
Je aanname dat het een gebrek aan zelfbeheersing is waarom ik iets lang vind duren, is dus een aanname. Assumption is the mother of all fuckups. Zelf hou ik me daarom verre van aannames, ik hou meer van feiten en omstandigheden kennen.
nou, dat viel niet mee dus. bevestiging van de uitlaat zat vastgeroest dus moesten ze de bouten wegslijpen en daarna weer opnieuw tappen voor de nieuwe bouten. en nog geen 40 km onderweg en de motorstoring is weer terug kan een éénmalig iets maar maar helaas, soms schiet die na 6 km al in de noodloop soms duurt het 100 km maandag maar weer even bellen en een nieuwe afspraak maken. wordt vervolgd.....