En Harry wat zijn je bevindingen van deze wax? Of heb je hem nog niet aangebracht? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik heb hem op het dak en motorkap zitten, de rest van de auto moet ik eerst nog polijsten... Maar is een mooie wax, smeert zuinig en na max. 10 minuten kun je hem afnemen. Beading en sheating zijn heel mooi maar dat mag ook wel na drie weken erop zitten
Zijn dit soort lampjes er ook met ECE keur? Zelfs Philips zet op de doos dat ze niet voor op de openbare weg bedoeld zijn...
Officieel dus alleen voor offroad/circuitgebruik. Er zit geen ECE keur op dus op de openbare weg zijn ze niet toegestaan. Dat staat ook op de doos vermeld.
Ik las laatst op een autolampensite een citaat uit de wet waarin staat dat het plaatsen van een ander soort lamp (xenon of led of iets anders) niet toegestaan is. Of dat echt klopt heb ik nog niet opgezocht.
Het is omdat de complete lichunit inclusief lampen gekeurd wordt volgens de ECE normen. Als je dan een lamp vervangt door xenon of LED is de keuring vervallen en mag het dus niet volgens de wet.
Nieuwste aanwinsten: Veerpootbrug gepolijst aluminium voor achter van Wiechers en een RS/ ST fase 2 teller met groot display. Dit laatste betekent dus dat er een teller met klein display in de verkoop komt. 3 RS/ ST fase 2 tellers is wel een beetje teveel van het goede. En er is nog meer op komst: Bilstein B8 voor en achter met nieuwe toplagers voor en stofkappen met bumpstops achter. Voor vervallen de bumpstops omdat die al in de schokbreker geintegreerd zijn want deze is volgens het upside down principe. Hier zet ik de oude stofkappen gewoon op, kan geen kwaad. Maak deze goed schoon en als ze toch niet meer goed zijn dan vervang ik deze ook.