Zojuist heefd Ford de nieuwe Fiesta ST onthuld en die krijgt als eerste een 200 pk sterke 1.5 liter 3 cilinder Ecoboost motor. https://www.youtube.com/watch?v=IWdoleNBTe8&sns=em
3 cylinders en 200 pk? Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.... Wel mooi bakkie met lekkere dikke velgen
Achterkant vind ik wel heel erg Kia achtig. Niet echt meer een Ford kontje. Verder ziet het er wel weer goed uit.
Gave bak, zal mij benieuwen hoelang die 3 cilinder het volhoud Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Dat dacht ik ook... hadden ze daar niks op kunnen bedenken in plaats van die tablet achtige oplossing
Gaaf bakje En het lijkt me dat dit prima kan zo qua betrouwbaarheid, ik vermoed dat het in principe een 2.0 ecoboost met een 1 cilinder minder is. En die blijven volgens mij ook wel aardig heel lopen met 250-280 pk
Lekker bezig bij Ford.... Eerst van een 5-cilinder Focus ST naar een 4-cilinder Focus ST en nu van een 4-cilinder Fiesta ST naar een 3-cilinder Fiesta ST. En dan met cilinderuitschakeling zelfs 2-cilinders; lijkt wel een motorfiets. Vooralsnog blijft mijn ST200 de Fiesta met de meeste pk's in Ford geschiedenis en dan nog met de laatste zeer fijne 4-cilinder. Ik ben geen fan van de 3-cilnder; vind deze motoren toch minder verfijnd lopen dan een 4-cilinder. Begrijp heel goed dat het voor het milieu belangrijk is, maar mijn auto-hart gaat er niet sneller van kloppen. Volgende generatie ST zal vast een hybride of vol-elektrisch zijn.
Zou niet weten waarom dit niet goed zou gaan.Dit is een 1.5 consumenten versie.Dus nog lang niet aan de limiet.Onderstaand rijden ze rally's mee en blijft ook heel. http://www.m-sport.co.uk/motorsport...ars/fiesta-r2-details/technical-specification en is maar 1.0
Mooie auto.enkel van binnen wil ik het wel eens in het echt zien.en de achterkant is precies breder geworden of het lijkt thans zo.de motor vind ik wel een stukje engeneering.eens zien hoe die gaan presteren. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk