Ik heb de vraag ook hier gesteld in mijn Google-Duits. http://www.ford-forum.de/showthread.php/146957-Fragen-zu-SYNC2/page3 Men moet toch ergens een update kunnen forceren volgens mij.
Ik heb een downgraden geprobeerd, helaas vreet ie dat niet. Krijg dan een melding dat je naar de dealer moet. ben bang dat het sowieso een ritje dealer word, al ben ik bang dat die wat achterlopen met software en dat nieuw in hun oren klinkt
Tis nou helaas ook niet zo dat er wekelijks een update komt. Anders was het zo te doen[emoji1]. Zat nog even in het hidden menu te spieken (eject en track vooruit knop tegelijk) genoeg te zien. Maar geen functie wat er op lijkt om iets te forceren Overigens überhaupt twijfel ik aan de dealer of die wat kan. Want waar halen de Duitsers de software vandaan. Zie wel een link. Maar van welke site komt dat. Hoe komen die Duitsers aan die info dan
Tja ,Duitsers en auto's is zoals een Belg en een baksteen.Ze zijn fanatieker mee bezig.En de updates van Ford is ook ene van lange termijn, de vorige was van 2014.Maar volgens hier http://winfuture.de/news,86276.html gaan ze terug met MS werken . Ik heb juist ff zitten klooien met gedachte ik haal de zekering uit (67 7,5A) voor te resetten en opstarten met USB maar niks helpt krijgt dezelfde melding.
Ik ben 2 weken geleden bij de garage geweest voor m'n sync 2 Aangezien ik een Duitse import heb, moest daar de taal ook naar NL Daar vroegen de rattenkoppen 200 euro voor.... Maargoed heb nu de volgende versies NAV : 4.66.5 CCPU SW : 3.08.15128.EA.10_product Volgens mij nieuwer dan wat ik hier zie
Nou, ik kan je vertellen . Die verdienen aan mij geen cent meer. Het is dat ik de boel snel goed wilde hebben. Maar op zoek naar een goede ford garage in de buurt van Zwolle
Al is het zo eens lees,hadden jullie beter nog even kunnen wachten. Wat een ellende zeg. Veel succes.
Het probleem is dat de link niet goed was. Het juiste bestand staat nu in eerste post en die werkt goed
Ik heb mij mijn auto gekocht en in onderhoud bij Europa garage in Hardenberg en ben erg te spreken over de service.
Ik ben vanmiddag nog even bij mijn Ford dealer langs gereden om te vragen of zij zo een oplossing zagen voor Richard zijn probleem. Uiteraard was de elektro techneut er niet . Maandag ga ik hem bellen. Ik heb zelf weinig tijd vandaag, maar probeer de update er zelf vanavond nog op te zetten.
Ik heb net alles getest en ik kan geen fouten vinden alles is gewoon in het Nederlands. Het gaat dus goed met die file maar ja hoe ga je terug
En ook hier alles goed gegaan. Deze zuinige Hollander heeft nog even een test extra gedaan. Update werkt zonder draaiende motor. Dus een half uur stationair lopen uitgespaard. Daarna uiteraard lekker gaan rijden met de wagen [emoji4]