Laatste tijd last van een vervelend geluid bij het rechtervoorwiel, dit bleek dus een verrot wiellager te zijn. Deze maar laten vervangen en bleek dat de veerpootlager ook al aan vervanging toe was. Ik was van plan deze gelijk te laten vervangen als de ST een verlaging krijgt, maar als de boel toch al uit elkaar ligt... Oud vs nieuw: Nog een close up:
Neem aan dat je deze keer naar een andere garage bent gegaan als met de Mondeo? Dat ding ziet er echt verrot uit!!!
Wielnaaf eraf hale is dat makkelijk werk. Ben bang dat me de torxbouten knappen waar hij mee vast zit..
Geen idee, heb het werk laten doen Helaas blijkt de andere wiellager ook aan vervanging toe te zijn Als de boel nu toch al uit elkaar ligt, wil ik meteen de Eibach veren monteren. De schokbrekers zijn al een keer vervangen zo te zien dus die hoeven niet vervangen te worden.
De eibach's zijn zeker een verbetering Sturing is nog dat tikkeltje directer en communicatiever Wel oppassen voor verkeersdrempels ! Wiellagers zijn bij nog perfect... 134.000km
Een paar weken geleden ook de andere wiellager laten vervangen, alles doet het weer perfect. Helaas gaat de ST de verkoop in, vanavond zal ik wel een topic aan maken.
Is nog niet helemaal duidelijk VAG gaat het sowieso niet worden. Dan zit ik net in het budget van die probleem 2.0 tdi blokken. Een mondeo is wel een optie, maar dat is de 3 serie ook
5min! Klopt deze apk dan wel? Meestal ben je een half uur tot uur bezig! Maar hij is iig weer gekeurd.
5 minuten is uiteraard overdreven, dat snap ik ook wel Had om 13.45 een afspraak en zat om ongeveer 14.00/14.15 weer in de auto. Een APK keuring die een uur duurt heb ik zelf trouwens nog niet meegemaakt.
Op beide punten heb je gelijk! En niet alleen de TDI blokken zijn ruk.... En een dikke 5? Is dat niet wat?
Als je met dikke 5, een 5 serie bedoeld, prachtige auto. Ook om in te rijden. Maar god wat heb ik daar een problemen mee gehad, vooral elektronisch. Vondt de 530d wel subliem om in te toeren.