1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn Trots Focus 1.1.8 ingeruild voor een Focus 2 2.0 titanium

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Focus1.8, 31 mei 2014.

  1. GEIL! , staat hem goed!! :cheer:
     
  2. Staat hem zeker goed werkt ook egt super met xenon.
    egt veel beter zicht in het donker ben er onwijs blij mee:cheer:
     
  3. Hele mooie koplampen. Ik heb ze zelf ook gehad in mijn eerste Focus.
     
  4. Heb je de 55w xenon erin zitten?
    Koplampen staan m erg mooi, maar ik heb ze dan ook al eens irl gezien:)
     


  5. Nee 6000k vind kleur van deze mooier.

    [MENTION=4752]Mike[/MENTION] ik, had het gelezen in je topic

    Ben er egt super blij mee als ik dan zo in de avond van me meisje na huis rij egt perfect licht
     

  6. [MENTION=14761]Focus1.8[/MENTION]
    Na twee heerlijke glazen whisky durf ik dan eindelijk te zeggen wat mij al (veel) vaker is opgevallen echt schrijf je echt met ch en niet met een 'g'.
    Doe er je voordeel mee dan lees ik je berichten weer lekker(der) door.

    (Mochten hierboven typfouten in zitten dan wijt ik dit natuurlijk aan de whisky :baeh:)
     
  7. Mooie lampen.
    Ziet er egt een stuk beter uit :baeh:
     
  8. [MENTION=14125]Escortosis[/MENTION] ik snap je punt en zal er op letten

    Is alleen lastig voor een zwaar dyslect.
     
  9. Ik begrijp jouw punt nu nog veel beter! Met dit in m'n achterhoofd lees ik er ineens heel gemakkelijk over heen.....
     
  10. #30 Focus1.8, 24 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2014
    Sport Uitlaat.

    Gisteren Lekker bezig geweest me de :focus:

    Mijn Sport uitlaat was eindelijk binnen:cheer:

    Dus gisteren De Simoons Sport uitlaat gemonteerd onder de Focus.
    Heb nu een lekkere ligte roffel bij het optrekken die wat zwaarder word als die warmer word.
    maar nog veel fijner en waar het om te doen was hij trekt veel beter en stottert minder.:rock::dance:
    Zo als die er uit zag voor ik aan de gang ging

    [​IMG]
    [​IMG]

    en de nieuwe uitlaat in de verpakking.:rock:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Beetje werk en vooraal TIJD :nocheer: verder wat zat het nog vast naar al die jaren aan elkaar roesten:schater:

    [​IMG]

    [​IMG]





    [​IMG][​IMG][​IMG]super blij met het resultaat. :cheer::thumbs:
     
  11. Netjes hoor!

    Wat heeft die uitlaat je gekost? Ik zit ook te kijken voor een ander uitlaat systeem. Er zit een binnenschot in de middendemper los en aan de roestvorming te zien gaat het niet heel lang duren voordat hier een keer gaten invallen.

    Beetje meer performance is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.
     
  12. #32 Focus1.8, 25 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2014
    het is ook maar een beetje meer hoor hij trekt iets vrolijker door en houd niet meer in bij lage toeren.

    systeem kosten mij compleet met rubbers en pakking € 536,-
    verwacht geen hele grote roffel in het interieur daarvoor moet je RVS op maat nemen.
     
  13. Afgelopen dagen hard nagedacht maar gisteren toch besloten te gaan doen.

    de focus word a.s vrijdagochtend gechipt.
    door datatechnic er komt een aangepaste chip in die niet meteen voor minder verbruik zorgt maar wel voor meer vermogen meer dan de opgegeven waardes:dance:

    daarbij via internet ook nog een uitlaat en inlaat spruitstuk gevonden van een ST170 deze zijn met de post onderweg.:cool:

    samen zou dit voor meer vermogen moeten zorgen de uitlaat en het k&n filter zitten al onder en in de auto dus dit pakketje moet me iets meer vermogen gaan geven.:rock:
     
  14. En? Heeft Frank z'n best gedaan? :cool:
     
  15. Het ST170 inlaatspruitstuk heeft alleen nut als je de IMRC werkend krijgt. Heb je daar al plannen voor?
     
  16. nee nog druk mee bezig met uitvogelen.;)
     
  17. nee gaat via de zaak,
    ze komen hier vrijdag een 105 PK diesel doen en nemen mijne meteen mee.
     
  18. Mooie updates allemaal zeg!:thumbs:
     
  19. Is het niet handiger dan eerst dat in- en uitlaatspul te monteren en dan te chippen? Dan kun je beter gebruik maken van de mogelijkheden van de inlaat en uitlaat.
     
  20. De IMRC kun je vastzetten, zo blijft ie altijd open.
    En wil je echt nut hebben van je IMRC, dan moet je ook nokkenassen hebben die scherper zijn.
     

Deel Deze Pagina