1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom's Focus ST || Update: RS Koppeling en Downpipe geplaatst, Dreamscience onderweg!

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Tom ST, 24 mrt 2013.

  1. oooo hahaha maar meestal is ut gerdie die aan de volumeknop zit.....ding kan nie hard genoeg:rock:
     
  2. Update: Gisteren mijn DeCat eronder gehangen, werkt heerlijk! Klapt wel echt hard. Nu nog een keer kijken of ik al vlammen trek, met deze klappen moet dat haast wel... Hieronder de foto's!


    Eerst de Focus omhoog werken zodat we erbij kunnen.
    [​IMG]

    Ruimte maken om te werken.
    [​IMG]

    Bouten proberen los te krijgen, wat een hels karwei...
    [​IMG]

    Gevolg van teveel kracht op het arme boutje, rats doormidden gedraaid!
    [​IMG]

    Lambda sonde loskoppelen zodat de oude cat eraf kan.
    [​IMG]


    2 Moertjes zaten zo vast dat die losgeslepen moesten worden.
    [​IMG]

    Oude cat eraf, lambda sonde eruit halen. WAT EEN WERK. Met 2 man geslagen, gevloekt en geschopt, wilde niet los. Ik leg hem op de werkbank om de moet op te geven, geef een goeie ruk en het ding komt los... Karma?
    [​IMG]

    DeCat geplaatst, ophangrubber eraan en vlammen met die hap!
    [​IMG]

    Al met al een hels karwei, maar zeer zeker de moeite waard!!
     
  3. Thnx Simon!
     
  4. En nu?
    Wat wordt het volgende?
    Ben je trouwens van die foutmelding af nu?
     
  5. Dus de annulering van die andere decat is gelukt:P
     
  6. Waar blijven de filmpjes? :)
     
  7. jajaja werd je tog jaloers van mijn decat he...:p mooi werk tom goedbezig netjes gedaan!!
     
  8. [MENTION=10882]reks[/MENTION], het volgende zijn de motorkapveren en de oranje slangen, daarna is ie af. En ja, sinds de blankingplate erop zit, en de maf sensor vervangen is blijven de foutmeldingen weg. Beter!!!
    [MENTION=12116]nick-st[/MENTION], het is niet zozeer het geluid, maar wilde mijn nu nog intacte katalysator bewaren voor de keuring ipv 400 euro aan reparaties te betalen. Vandaar dat ik dus gekozen heb voor de 300 euro goedkopere decat. Maar het geluid is een mooie bijomstigheid.
     
  9. heb je idd gelijk in anders ben je mooi duur uit als je cat naar de ju is en dat dan elk jaar. das nie tof.
     
  10. ziet er goed uit man. ben erg benieuwd naar het geluid ;-)
     
  11. Is wel fijn dat je geen meldingen krijgt.
    En die lifters en oranje spul onder de motorkap zijn idd ook wel leuke updates :thumbs:
     
  12. Hoe zit het met een decat, heb je dan altijd vermogenswinst? Merk qua vermogen niet veel verschil, zou haast zeggen dat het minder is geworden..
     
  13. dik hoor;)
     
  14. Auto is opnieuw gemapped, en nu klopt het vermogen wel. Chip was niet geprogrammeerd op een decat, maar op de weerstand van de originele katalysator. Kreeg dus teveel benzine! Loopt inmiddels storingsvrij en als een zonnetje.
     
  15. Nieuwe mini-update! Het gaat om de details, maar je ziet het erg goed! Voor diegene die dit ook willen, kan bijbesteld worden. Stuur maar een pm. Setjes kosten 10 eu. ImageUploadedByTapatalk1376601462.222903.jpg
     
  16. Mmmm,mooier dan blauw.
    Is dat legaal Tom?
     
  17. Volgens mij niet, net zo legaal als te hard rijden en een decat.. Wie bang leeft zal bang sterven;-)
     
  18. Helemaal mee eens :mrgreen:
     
  19. Nou, vandaag de ST op de bank gehad, resultaat: 291,7pk en 491nm koppel, pak aan koppeling!

    ImageUploadedByTapatalk1376662606.922156.jpg
     

Deel Deze Pagina