Nevlo's PantherBlack Focus II ingeleverd en vervangen p.27

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Nevlo, 11 jun 2012.

  1. Kan nog wel is een desastreus advies zijn geweest. Bekend is dat een roetfilter dat niet goed regenereert, blijft regenereren en dat dan het oliepeil oploopt. Als dat ver genoeg oploopt zou dit wel is de oorzaak kunnen zijn van het op hol slaan, zeker als er niks mis met de turbo was.
     
  2. Zo dat wordt een dure:

    nieuwe motor, turbo en roetfilter......
     
  3. Ik denk dat jij het wel aardig goed hebt....
     
  4. Dit is heel zuur man, heel erg voor je.
    Maar het kon ook wel veel erger afgelopen zijn, gelukkig is er niemand gekwetst geraakt. Je kon zo in het decor hangen met je auto.
     
  5. Nouja,

    Dacht er telaat aan om em in zn 4 of 5 te gooien :/
    maar ze verzekeren me in de garage dat de turbo nog werk ( vind het persoonlijk ook raar maja)
    ze gingen deze week nog bellen om te zeggen wat er precies scheelt zan het blok.
    Zit er idd aan te denken om andere te kopen.

    Had zelfs al eentje in gedachte...
    Sandero Stepway :)
     
  6. Eek! Stepway....
    Daar zitten zelfs nog koplamp verstellers in met kabeltjes ipv stelmotoren.
     
  7. Mooi kloten... Sterkte er mee!!

    Bedankt voor de tip!!
     
  8. Meestal lees ik alleen mee, maar nu wil ik toch ff reageren. Kijk bij de Sandero eerst maar eens onder de rubbers, daar beginnen ze bij het verlaten van de showroom al te roesten. Voor de prijs van die auto's zijn er wel kwalitatief betere auto's te koop!
     
  9. [MENTION=13631]Johanpg[/MENTION] dankje

    [MENTION=135]focusguy[/MENTION] ja is het zo erg met dacia?
    welke merken/ modellen zou ik dan ook eens kunnen bekijken

    Budget :
    10k
    Vereiste:
    Nieuw of max 2 jaar oud en geen gekke KM stand
    Airco
     
  10. voor 10K heb je al een focus 3.
    niet met alle opties, maar als je alleen airco als vereiste hebt kom je een heel eind
     
  11. Een Focus 3 van maximaal 2 jaar oud met een fatsoenlijke kilometerstand zoals de topicstarter wil heb je echt niet voor €10.000,-. Er zijn er wel een paar te vinden voor deze prijs maar die hebben dan in 2 jaar al 150.000 KM of meer gereden.
     
  12. #252 Nevlo, 10 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2015
  13. Dit is een erg kale uitvoering met de lichtste versie van de 1.6 TDCI. Als je hier mee kan leven heb je hier vrijwel zeker een prima auto aan.


    Over het algemeen liggen de prijzen in Nederland wel wat hoger. Als ik op de gaspedaal site specifiek zoek op een Focus 3 van bouwjaar 2013 kom ik voor €10.000,- of lager alleen schadeauto's tegen of auto's met een (voor deze leeftijd) zeer hoge kilometerstand.
     
  14. Google maar eens op Dacia roestprobleen, dat is dramatisch. Welk merk, tja wat zijn je eisen/ wensen, minimaal bouwjaar, wil je kleiner rijden dan een focus? Een :ford: rijd gewoon fantastisch, de versnellingsbak/ onderstel vind ik geweldig goed. Succes met uitvinden wat je wilt!
     
  15. Eindelijk nieuws van de dealer!

    Ze hebben een compressie test gedaan : 1 cilinder kapot
    Mocht morgen langsgaan om te bespreken wat verder te doen.

    Nu heb ik zelf nog even rondgekeken en m'n oog is gevallen momenteel op deze Opel Astra

    http://www.karittsports.be/wagens/opel-astra-94

    Hier hadden ze intresse om de Focus over te nemen met kappotte cilinder voor +-1000€
     
  16. nette Astra, maar wat hebben de diesels in België een lage km-stand. Interessant voor een Nederlandse handelaar...
     
  17. In belgië hebben ze bang van een hogere kilometerstand ;)

    wat is jullie gedacht van de inruilprijs?
    Is de Astra 1.7 betrouwbaar lees hier en daar gekkigheden.. :s
     
  18. Als ik mij niet vergis is de 1.7 cdti toch een Isuzu blok?
     
  19. ik weet niet hoe de :focus2: er nu bij staat maar ik heb het idee dat je alleen voor de onderdelen van de auto al meer dan 1000 euro krijgt.
     
  20. Mooi klote allemaal Roy.
    Maar voor 10000 moet je toch heel aardige auto's kunnen kopen denk ik.
     

Deel Deze Pagina