laat een RVS uitlaat lassen bij nmparts voor 250 euro vanaf de laatste demper naar tweeuiteinden met sierpot en monteer eerst een ST achterbumper van 2009.
Ik nog steeds opzoekt naar een einddemper van een st... Die op marktplaats al gevonden maar de wil niet zakken... Het gaat me uiteindelijk om de sierstukjes en de ophangbeugels Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk
heb 2 autos van hem gezien en ziet er gewoon goed uit, wat is de klacht over zijn uitlaten? ik vind kwaliteit en klantenomgang gewoon goed van PM perfomance
heb met een subaru rijder gesproken die daar was geweest. die was ernaartoe geweest voor een andere katalysator maar dat scheen beetje lomp te zijn gegaan. Er scheen te lomp om te zijn gegaan met de nieuwe katalysator waardoor die na het lassen niet meer goed paste. En ze schijnen zo lomp om te zijn gegaan met die katalysator waardoor het binnenwerk eruitkwam zetten en krom werd. uiteindelijk na zijn bezoek kon die eigenlijk zo doorrijden naar een ander bedrijf om alles te laten herstellen. En zelf ben ik er ook geweest (bij PM) om te vragen naar de mogelijkheden en mijn wensen voor de uitlaat. Ik kreeg als reactie dat die alleen een sierstukje zou kunnen plaatsen en verder niks zou kunnen doen voor een diesel omdat het geen effect zou hebben. dusja ben verder gaan kijken en kwam bij EPS terecht... Eerst wat mailen met vragen enzo omdat ik niet voor niks naar het hoge noorden wil rijden... met als resultaat een uitlaat die voldoet naar mijn wensen (p.s.: klantvriendelijk zijn ze zeker, daar ben ik zeker mee eens....)
Ik heb ook alleen maar goede berichten gehoord over PM Performance en vindt het vreemd dat de Subaru rijder naar een ander toe moest. Je hebt bij hun gewoon drie jaar garantie en ik ken Peter goed genoeg om te weten dat hij dit dan oplost. Zelf heb ik een dubbele uitlaat onder mijn Mondeo DIESEL laten plaatsen naar volle tevredenheid en naar mijn wensen. Heb je er misschien bij verteld dat je meer vermogen wilde of meer geluid, want dan heeft hij je goed voorgelicht omdat dit bij een diesel zo goed als nihil is. Binnen de club waar ik eerst bij zat hebben reeds 3 mensen de uitlaat door hun laten plaatsen alsmede een buurman van mij, waarbij na een jaar kostenloos een andere middendemper wordt geplaatst omdat hij na verloop van tijd toch te lawaaiig vond. Maar goed het blijven momentopnamen die de andere uitlaatspecialisten waarschijnlijk ook wel eens hebben. Er is altijd iemand die niet tevreden is, en dat is op elk gebied bv chiptuning waarbij de ene laaiend enthousiast is en de volgende vindt het bagger.
Aanstaande woensdag gaat bij mij de originele uitlaat er onderuit... Ik heb dan zo'n dubbele einddemper te koop. Ik heb verder begrepen dat er voor mijn nieuwe einddemper andere ophangpunten gebruikt worden. Deze krijg ik er los bij. Hebben jullie wat aan de oude ophangpunten, als deze er af kunnen? Zie hier de nieuwe ophangpunten:
Mongoose turbo-back... Vanavond breng ik de auto weg, dan kan de auto afkoelen ivm loshalen downpipe. Ze beginnen er morgen aan...
Hé Kludrex mooi man! Dus ook meteen de turbo down pipe meteen maar! Dat gaat heftig goed klinken! Heb je er ook een race kat bij? Ik durf er niet zo goed aan te beginnen vanwege kans op aan gort draaien van de bouten van de turbo dus ik ben benieuwd naar het verloop van de klus. Ik moet trouwens eerst nog een andere klus doen; preventief vervangen oliefilterhuis... Heb het ding al poos liggen. Eerst geen tijd, toen te nat en nu te koud.....