Side skirts verwijderen

Discussion in 'Exterieur' started by jason101, Nov 5, 2010.

  1. Ik wil mijn side skirts gaan spuiten maar is het makkelijk om deze te verwijderen?
    Is het alleen een kwestie van de torx losdraaien en afnemen of komt er meer bij kijken?
     
  2. Boutjes idd losdraaien. Als ik het goed heb zitten ze niet gekit.
    Ga je ze met de hand spuiten (spuitbus) of laten spuiten? Met de spuitbus kan ik je nu al vertellen dat ze niet mooi blijven.
     
  3. Eerst schuren en daarna laten spuiten, moet geen probleem zijn toch?
     
  4. Wil het idd zelf gaan doen met spuitbus.Waarom zouden ze niet mooi blijven Marco?
     
  5. omdat een auto met spuitbus er cheap uit gaat zien!
    laat het spuiten voor een aantal tientjes als je het echt mooi wilt maken..

    oi!

    anders zeg ik dat jeje auto verspest ;)
     
  6. Met een spuitbus spuit je eigenlijk met een te kleine oppervlakte waardoor je geen egale dekking kan krijgen (oftewel moeilijk ) Wil niet zeggen dat het lelijk word zit bijna aan de onderzijde van de auto. Persoonlijk zou ik zel laten spuiten lak met 2k is harder zeker met steenslag enzzz is schade stukken minder dan spuitbus. Ik kan ze eventueel ook spuiten voor je voor weinig extra kosten dan een spuitbus.
     
  7. Juist omdat de blanke lak uit een spuitbus geen verharder heeft zijn ze extra gevoelig voor steenslag. Dan kan het resultaat met de spuitbus nog net zo netjes zijn, alleen door steenslag gaan ze er wel aan.
     
  8. Loshalen is idd alle torx boutjes losdraaien.
    Dan kan je hem met geluk wat naar achter los trekken: er zitten namelijk een hele rij met clips midden over de lengte van de skirt. Zo uit mijn hoofd moet je de skirt dan iets naar achter trekken zodat die clips los van de skirt komen.
    Montage is dan weer vrij eenvoudig: die clips weer midden in de houders van de skirt plaatsen en dan weer aan de dorpel drukken.

    En ik ben het met de rest eens. Laat die skirts spuiten door een professional. Met die steenslag gaat het anders niet lang goed.
     

Share This Page