1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hi uit 't oosten

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Johann, 23 okt 2010.

  1. Bijzonder Coole bak ~!
     
  2. Alweer terug.. :|

    Gaat veel te snel voorbij..

    Vrijdag morgen vertrokken tegen 9 uur. Uur in de file gestaan voor Antwerpen.
    Had via internet de Eurotunnel geboekt met naar mijn mening voldoende ruimte maar de file gooide een beetje roet in het eten. Uiterste incheck tijd was 13:50 maar stond om 13:53 bij de poort. Leuke is dat de Eurotunnel computer de auto al had herkend en mij naam stond al in beeld. Gaf aan dat ik helaas de check in gemist had en dat automatisch overgeboekt was op een rit een uur later.

    Met al het getrap om op tijd te komen toch wel even in de rats gezeten,

    [​IMG]

    Bij de poort was het nog 6 km, na boarden van de trein plots nog 3 km en bij het uitkomen van de trein stond ie al op 1 km. Begon toen wel een beetje te zweten maar dat bleek het weer te zijn.. :badgrin:

    RS past wel in de trein,

    [​IMG]

    Misschien hadden ze de trein een paar kilometer langer kunnen maken, dan had je aan de andere kant er weer uit kunnen rijden,

    [​IMG]

    Na tanken in de UK de M20 op richting London Heel erg wennen aan het verkeerd om verkeer. Na een klein uurtje de buitenrand van London bereikt en toen nog een uur of twee in het drukke spits verkeer door London gereden om een hotel te vinden.

    Na inchecken nog even naar downtown Londen geweest, weer een uur in de auto gezeten o.a. om een parkeergarage te vinden, maar 9 Pond per uur.., en even een hapje eten gehaald. Tegen 11 uur maar gaan slapen.

    Volgende morgen vroeg op. Bakje Cappuccino en weer op pad. Navigeren is lastig in je uppie. Helemaal als je ook nog links moet rijden. Was vrij snel alweer van de route en kon op de navigatie met moeite het eerste meeting point vinden op de kruising van de A1 en de M25. Was weer ruim een uur door het Londonse buitengebied crossen maar uiteindelijk toch gelukt.

    Er stonden al een paar RSen,

    [​IMG]

    Langzaam aan kwamen er een auto of 30 bij elkaar,

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tegen half elf in colonne richting Ace cafe gereden maar vanwege het drukke verkeer bleef de colonne niet intakt,

    [​IMG]

    [​IMG]

    Na ruim een half uur rijden konden we bij de file bij Ace cafe aansluiten.

    [​IMG]

    Iedereen kreeg netjes een plek aangewezen. Er konden een auto of 50 op de Ace cafe parkeerplaats, een paar moesten buiten het hek staan.

    Meende dat er in totaal een auto of 60 waren,

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Er zaten ook een paar aparte RSen bij,

    Deze was blauw,

    [​IMG]


    Deze was wit,

    [​IMG]

    [​IMG]

    Echt een bom van een auto. Foto's doen 'm geen recht.

    Tegen 5 uur was de meeting afgelopen en ben ik nog even in hartje London geweest. Aan de Thames kon ik het reuzerad "The London eye" zien en daar ik toch maar aan het rondstuinen was maar besloten er in te gaan..

    •••••• wat is dat ding hoog..

    [​IMG]

    [​IMG]

    Maar het uitzicht gigantisch,

    [​IMG]

    Tegen half elf naar bed en Zondag morgen een klein beetje uitgeslapen en toen langzaam aan maar richting de Eurotunnel gereden. Schoot redelijk op en was twee uur te vroeg bij de tunnel dus nog maar heel even bij Brands Hatch wezen kijken,

    [​IMG].

    Was meer voor deze foto eiegenlijk.. ;) Verder niet naar binnen geweest maar doorgereden om een ontbijtje te pakken langs de snelweg,

    [​IMG]

    Uiteindelijk nog een uur te vroeg bij de tunnel maar de computer was zo vriendelijk de boarding tijd een uur terug te boeken dus ik kon eigenlijk gelijk de trein in,

    [​IMG]

    Kwam nog een nieuwe Focus naast staan..

    Boarden van de trein,

    [​IMG]

    35 minuten later stond ik weer in Frankrijk en verder geen noemenswaardige opstoppingen oid meegemaakt. Net voor 7 uur weer thuis. Totaal iets over de 1300 km gereden.
     
  3. leuk verslag Johann :thumbs: zijn er een boel jaloers denk ik :schater: en al die :rs:en echt: :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
    maar heb ik nou het idee dat er in de UK veel meer rsen rondrijden? of zijn dit meer liefhebbers die vaker naar meetings komen?
     
  4. Gaaf, gaver, gaafst!!! Heerlijk om dit te lezen en te bekijken!
    En die matgrijze :rs: , waanzinnig gaaf!!!!!!!!! Een uitje om nooit meer te vergeten lijkt mij!
     
  5. Leuk verslag van een erg leuk weekendje.

    De Rs van Rob@SCC (de grijze) is een dik ding. Onder de motorkap ook.

    Ik zag ondertussen dat Jezz (de organisator die het dik voor elkaar had) zijn 500 te koop had staan. De andere RS500 met rode stoelen ook.
     
  6. Plaatjes zeggen genoeg...........:kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:

    Ontzettend gaaf om te zien, ff in het achterhoofd houden voor de volgende keer.
     
  7. Bijzonder cool~ verslag!

    Groet,

    John
     
  8. Geweldige trip johan! :thumbs:
     
  9. :thumbs:Geweldig mooie foto's en trip!! Wat een leuk verslag!
    Zo veel RS-en bij elkaar.......... geweldig! :kwijl::kwijl:
     
  10. Updateje,

    Vorige week even naar Het TT circuit in Assen geweest.

    [​IMG]

    RS500 niet op het circuit gehad, kennis ging rijden met mijn Volvo 850 racer en wilde dit toch wel even meemaken De auto in kwestie in actie,

    [​IMG]


    Er was ook nog iemand zo vriendelijk dit hele mooie plaatje te schieten,

    [​IMG]
     
  11. Wow die laatste is zeker super mooi:kwijl:
     
  12. Wat een dikke bak blijft dat toch!!!!:thumbs: En een mooi verslag over de RS meeting
     
  13. Hoi,
    Weet hoe het voelt zo'n RS heb in een witte gereden vorig jaar ,veel plezier ermee.
     
  14. :welcome: Johann op het forum
     
  15. Johann heeft zijn RS500 al een tijd geleden verkocht.
     

  16. En er is blijkbaar geen focus voor terug gekomen, want het is erg stil hier....
     
  17. Dat verbaast me eigenlijk niets want Johann had destijds al vaak kritiek op ford over verschillende zaken. Goed mogelijk dat ie weer naar Volvo teruggegaan is.
     

Deel Deze Pagina