1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

P0111 Intake Air Temperature Circuit Range/Performance Problem

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door Huigie, 2 aug 2010.

  1. Enig idee wat er aan de hand kan zijn of beter nog hoe ik dit kan fixen?
     
  2. Waarschijnlijk een sensor probleem. Of een sluiting/onderbreking in het elektrisch circuit. Andere sensor plaatsen en opnieuw uitlezen. Dat is het meest simpele om te beginnen. Is het probleem niet verholpen, dan steeds een stapje verder gaan zoeken. Negen van de tien keer beginnen bij het onderdeel die de storing registreert. In dit geval dus de sensor die in het inlaattraject is gemonteerd.
     
  3. heb je iets aan je obd2 poort aangesloten dat de intake air temperatuur meet??

    bij de focus 2 kan dit een conflict geven in de elektronica...
     
  4. Hoe weet je dat? :mrgreen:
     
  5. heb ooit is meegereden in een zwarte ST:mrgreen::schater:
     
  6. Mike had de scangauge eraan gehangen en meter oliedruk en temp vielen na verloop van tijd uit. Ook ik had fout P0111 erin toen.
    Gereset, scangauge verwijderd en nooit meer last van gehad.


    Maar idd: beginnen bij het begin. Kijk je luchtfilter/inlaattraject eens na;)

    Ff van een site geplukt:
     

Deel Deze Pagina