yesssssssssss vandaag is het kenteken toch binnen gekomen... De platen zitten er al op en straks lekker toeren
Heb vandaag de RS van Twan gespot voor zijn bedrijf. Wat een gave bak hoor. Zat achterstevoren op mijn snorfietsje!!!!
kunnen die duitsers toevallig nedrrlands? en k denk er stiekem toch over om langs te komen volgende week heb je telefoonnummer ofso contact over oude onderdelen etc. grzz
Je vraagt of die Duitsers Nederlands kennen? Althans dat maak ik op uit de regel die hierboven staat. Staat de vraag uberhaupt wel in het goede draadje?
Al lekker veel km gemaakt.... niet normaal hoe mensen hun nek verdraaien voor een ford hahaha Weer een paar mods gedaan Standaard aanzicht De nieuwe dumpvalve en (stevigere) luchtfilter slang Nee ben nog niet op de bank geweest omdat het kenteken er nog niet was toen.. Volgende week gaan we met de evo club naar een rollerbank de uitdraai post ik meteen hier.
Vorige week de RS laten poetsen en in de teflon laten zetten.. Ook een setjs spoorverbreders gemonteerd achter Hier het orgineel Hier met spoorverbreders Zaterdag gaan we naar verhoeven voor een vermogen meting... ben benieuwd
Sietze, het is een flon behandeling (zal hetzelfde zijn denk ik) Het is door een vriend van me gedaan dus was bijna voor niks. Johoo, ik zal het eens vragen als het mogenlijk is Ik zal eens terug kijken op oude uitdraaien wat daar op staat
Vandaag naar verhoeven tuning geweest in Harskamp De digitale uitdraai krijg ik nog binnen Hier de resultaten 311.8 krukas pk @6760 rpm 479 nm koppel @3838 rpm 275 wielpk @6708 Ik vond de pk,s wat tegen vallen mede omdat ik een compleet 3 inch uitlaat heb zonder kat en grote intercooler... De NM zijn wel goed .. heb 40 NM meer dan standaard Het zou kunnen dat mijn rs al standaard minder pks had dan standaard... Wel zat er een (bekende) dip bij 6000 toeren. Hun zien de RS als uitdaging dus dat komt helemaal goed De uitdraai zal ik hier nog neerzetten Het was een mooie dag met als top auto een nissan gtr van 2010 met 595 pk..... foto,s en film volgen zodra ik ze binnen heb
Sinds kort is de CH-map beschikbaar voor de RS, die zorgt ervoor dat de koppel/vermogenskromme vloeiender verloopt en dat ie bovenin de toeren ook wat beter doortrekt (dus dipvrij). Het topvermogen zou minimaal verbeteren, maar nog steeds niet de beloofde 305 pk. Volgens sterke geruchten zou eind juli/begin augustus wéér een nieuwe versie komen (CJ), die de 6100-toeren-begrenzing in z'n 6 zou opheffen (en dan wel 305 pk ?). Maar om al jouw verbeteringen echt tot z'n recht te laten komen, zul je toch een tune-map (al of niet custom) erop moeten gooien, maar dat zul je zelf natuurlijk wel weten. En zoals al eerder door anderen aangegeven, de laatste 7-8 pagina's horen eigenlijk thuis in een nieuw draadje onder 'Mijn Focus'. Dit moet je even zelf maken, zodat één van de moderators deze pagina's daarheen kan kopieren.