Privacy Shades van Autozonweringshop.nl (Seddes Automotive)

Discussie in 'Interieur' gestart door Mike, 30 apr 2010.

  1. :rock:Goed bezig mike !!!! :rock:
     
  2. En je had al zoveel tijd ;)
     
  3. Ben benieuwd Mike!
     
  4. ben ook erg benieuwd, hopenlijk zijn ze voor de vakantie binnen..
     
  5. Dat hoop ik zeker, want daarvoor heb ik ze eigenlijk besteld.
     
  6. ?????
     
  7. klik ;)

    Ik heb er persoonlijk slechte ervaringen mee, maar zie dat anderen wel positief zijn. Is dus het proberen waard.
     
  8. Hebben ze al gereageerd Mike?
     
  9. Nope, nog niet.

    Gisteren gebeld, kreeg ene Daniël aan de lijn. Vroeg naar Chris, die mij eerder geholpen had, maar die was in gesprek. Mij terugbellen kon niet, omdat ik gistermiddag in vergadering zat verder.

    Nog paar keer tussendoor tijdens pauzes geprobeerd te bellen, constant in gesprek....

    Ben klaar met die Chris, ga vandaag weer bellen en met andere verkoper zaken doen.
     
  10. Hmm, irritant zeg! Kost je een hoop tijd zo.
    Hoop dat ze snel besteld en geleverd kunnen worden!
     
  11. Nu een boze mail gestuurd aan het algemene emailadres van Vanstyle, dat ik teruggemaild wil worden door de manager, of door hem gebeld wil worden vandaag. En dat ik geen zaken meer met Chris wil doen.

    Tussendoor had ik ook prijzen opgevraagd van Seddes Automotive. Zij hebben even op Google gezocht en weten dat wij prijzen van Vanstyle hebben gekregen. Krijg standaard verkooppraatje te horen "niet bij Vanstyle kopen, hebben via-via gehoord dat ze slechte service leveren, bij ons alles wél oke, blabla". Hoewel ze allicht een punt hebben, want Vanstyle communiceert nou niet echt lekker, willen ze natuurlijk ook gewoon zelf omzet halen. En dat kan ik hen niet kwalijk nemen.

    Seddes biedt de Focusclub normaal al 10% korting, en als we alle setjes afnemen die aan de groupbuy meedoen, dan kunnen ze 20% geven. Maar goed, dat komt nog lang niet in de buurt van de prijzen van Vanstyle.

    Ik geef Vanstyle nog een dag of 2 á 3 om met fatsoenlijke voorstellen te komen, anders cancel ik de Groupbuy.

    Wellicht jammer, maar dan geef ik liever ieder zijn geld terug, en heb ik mijn best gedaan.

    Hopelijk lukt het toch allemaal nog met Vanstyle!
     
  12. Zou jammer zijn als we hem moeten cancelen...
    Ben benieuwd en je hebt inderdaad je best gedaan!
     
  13. kan me alleen maar bij bovenstaande psoting aansluiten.
     
  14. Jammer dat het zo stroef loopt allemaal. Ik had gehoopt dat het via de telefoon allemaal wel snel geregeld was, dan was jij er ook weer even klaar mee.

    Die Seddes kan makkelijk betere service geven, ze rekenen met deze "20% korting" nog steeds 25 euro meer per set, en dan komen er bij hen zelfs nog verzendkosten bij (maar die staan op hun site niet vermeld). Ze kunnen omgerekend één set weggeven per vier sets die ze verkopen en dan nog steeds meer verdienen dan Vanstyle.

    In ieder geval bedankt voor alle moeite die je er voor doet!
     
  15. Is het een idee om een grote Ford dealer te bellen voor de climair schermen?
     
  16. ik wil in iedergeval geen nijntje/roze prinses :nocheer:/of andere gruwelijke print op mijn ruit... dus ik blijf hoop houden
     
  17. same here!
     
  18. me too !
     
  19. 't Zou jammer zijn, maar gezien de tijd en energie die je er al in hebt gestoken moet je inderdaad ergens een grens trekken.

    * hoopt stiekem op een positieve uitkomst...
     
  20. zou idd heel jammer zijn... ik zou het als bedrijf wel weten met zo'n grote order.

    maar Mike, jou valt niets te verwijten! lijkt me dat je alles geprobeerd hebt.

    mja, nog even afwachten en duimen maar ;)
     

Deel Deze Pagina