In principe is het zo dat verlagingsveren i.c.m. de originele schokbrekers de levensduur van je schokbrekers wel verkort. Aan de andere kant zal het echt niet zo zijn (bij normaal gebruik) dat goeie shocks binnen de 30k km`s op zullen zijn. Over het algemeen gebruiken ze de vuistregel: Tot 4cm verlagen kan prima met alleen verlagingsveren, lager dan 4cm een complete set dus shocks i.c.m. veren.
die van mij ligt 3 cm lager als orgineel met 17 inch velgen ziet de wagen een heel stuk beter uit ik heb hem zo gekocht maar toch straalt het meer uit
Hey, Ja ik heb nu net een Setje van Eibach besteld, ik kon kiezen tussen de sportline van 3cm en de Pro line van 5cm, ik heb de 5cm genomen omdat ik vond dat 3 toch wat weinig, hebben zo snel eens afgemeten, nu hoop ik dat die 5cm met orginele dempers geen probleem zal geven door snelle slijtage? en het nog comfotabel rijden zal zijn? Iemand hier ervaring mee Alvast bedankt
Ik heb een 2004 focus met de originele 15" lm velgen. Wil de auto iets verlagen d.m.v. andere veren met de originele schokdempers. Wat is een mooie keus: 30mm of 40mm? Iemand toevallig een voorbeeld? (of een setje voor de verkoop? )
Ik lees her en der dat de Eibach veren in combinatie met de originele schokdempers een goede combi zijn, daar gaat dan ook mijn interesse naar uit. Ik zou graag eens een voorbeeldje zien van iemand die het zo heeft (originele lm velgen icm verlaging).
Misschien is het makkelijk als ik erbij had gezet; WAGON Iemand dus een FoFo II fase I WAGON al laten zakken? Piccies?
- Weitec Hicon GT schroefset - (geen idee hoeveel hij precies verlaagd is.. iedergeval tot net onder de wielkast) http://yfrog.com/j6img00322201010231219j