Ik zag ze staan op een duits forum, maar ik weet echt niet meer waar. Het zijn gebruikte originele achterlichten; de eigenaar wilde iets anders vandaar dat ze te koop stonden.
Ze zijn ook te koop bij European Parts. Heb even de link erbij gezet. Die voor de wagon kan je daar ook kopen. http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php?cPath=58_60_73&products_id=835
De kabelboom die bij de achterlichten hoort. Deze kan ik ook plug&play maken, met stekker, zodat deze in een vfl past.
Ik had toen bij mij helemaal geen kabelboom en moest die dus zelf maken. Bij deze set zit de originele kabelboom erbij dus het is een kwestie van aanpassen (stekker) en klaar.
Wagon LHD LED Taillights Focus MK2 Facelift Ik heb zelf een Wagon van 5-2006. ik zou dus deze twee plu&play in mijn wagen kunnen zetten??
Zou er erg veel verschil zitten in achterlichten Fase 1 / Fase 2. Oftewel past een Fase 2 achterlicht in een Fase 1 Wagon??
ja het past wel er moet alleen e.e.a. aangepast worden. Roadronner (ron) heeft dit ook gedaan en heeft ergens op het forum bij electronica wat gegevens staan voor zover ik weet.
Bij de wagon zit er geen verschil in de stekkers van de achterlichten tussen de fase 1 en de fase 2. Hierbij is het (met de juiste gloeilampen) dus gewoon plug and play. In het buitenland is dit een veel toegepaste update. Onder andere op het Duitse forum is hier veel over te vinden. Bij de hatchback zijn de stekkers wel veranderd en ook het aantal draden is verschillend. Dit is op te lossen door adapterkabels te maken zoals ik zelf heb gedaan of door de fase 2 stekkers aan je eigen kabelboom te solderen. HIER kan je zien hoe ik het bij mijn auto heb gedaan.
Sjoerd , Had jij geen last van knipperende lichten als je de knipperlichten aandeed door bijv slechte massa oid . Zou de massa van de led niet op de chassis van de auto moeten (eigen massa). Dit is ivm project die ik heb.