Ik hou hier alles goed bij hoor, moet toch nog een overzicht bewaren op hetgeen er nog in moet komen. Op een keer bij Ford, kzeg: "Er moet nog een stuk zijn als ik goed tel", "neen er is niks meer hoor", kzeg: "Ja toch, controleer eens." "Neen alles is meegegeven..." Kga dan nogmaals om stukken te bestellen, die magazijnier zegt zo: "Er is hier nog een stuk voor gij hoor"
Net terug van de voorbereidingen voor koplampsproeiers, had al reeds de zekering van 30A gestoken, nu ook de relais gestoken ervoor (zie foto's) De reeds gestoken zekering en de plaats voor relais (in rood omcirkeld): De reeds gestoken zekering en de relais die net gestoken is (in rood omcirkeld):
Ga je ook het reservoir voor de ruitenwissersproeiers eruit halen? Ik had begrepen dat dit nogal wat werk is. Als ik mijn reservoir vol doe dan lekt het bij mij namelijk, zou kwestie van afdichtring zijn volgens de garage en kostbaar vanwege de tijd.
Ik zie dat je met het makkelijkste bent begonnen, relais en zekering. Alhoewel een vinkje zetten in de GEM is nog net iets makkelijker Zo'n tank eruit halen is ook het moeilijkste, het spannendste was de gaten in de bumper maken maar die zullen ook bij jou bumper gemerkt zijn.
Ja, want in handleiding bij voorbumper stond het erin om ze te maken als je al koplampsproeiers had, zelfs de twee kapjes zaten er al bij en liggen hier klaar, moet ze gewoon nog effen in de verf zetten Ik moet gewoon eens me batterij opladen van me laptop, want ik werk altijd op netstroom, batterij van laptop is nog gloednieuw, nooit gebruikt!
Je moet de batterij van de laptop regelmatig gebruiken anders verliest die capaciteit. Altijd op netstroom werken is dus eigenlijk het slechtste wat je kunt doen.
Kdenk dat ie de batterij eruit heeft gelaten. Dan lijdt het ding minder dan als die erin steekt, lijkt mij. M'n batterij altijd erin gestoken enkel lader aangesloten als de accu plat was, 5j later gaat ie nog altijd 1h5m mee (int begin ook zo weinig..) Wel ben ik al aan m'n 3e lader toe :s
Batterij is nog nooit gebruikt (dus heeft nog nooit laptop van dichtbij gezien), dus is nog nooit ontladen en opgeladen Maar als het enkel voor dat te doen is, zal hij wel zijn tijd meegaan Denk niet dat schrijven naar module of lezen van module, uren in beslag neemt
Alle stukken zijn nu binnen en de stukken die binnengedragen waren, zijn ook gespoten: De gespoten afdekplaatjes en de ontluchter voor op de kleine tank: Morgen (vrijdag 11 januari 2013) wordt alles gemonteerd dan!
Netjes. Mijn zoon heeft ze ook op z'n Toen ik erlangs stond en ze eruit kwamen,dacht ik..wat gebeurd er nu
Maar ze spuiten maar om de zoveel keer, niet iedere keer, gewoon om je tank niet te gauw leeg te hebben, wordt geregeld via GEM
Auto staat nog met console terug open (bezig auto airco te installeren) Aanpassingen in modules werken echt perfect, echt een makkie om te activeren! - De koplampsproeiers werken, sproeien met huidige GEM wel iedere keer met ruitensproeiers (Fase II GEM werkt dan anders?) - Heb procedure niet moeten uitvoeren om deuren automatisch te laten sluiten bij meer dan 7km/h, gewoon geactiveerd in GEM en doet het automatisch - Actueel verbruik geactiveerd, maar nog niet bekeken Bij Ford heeft verkeerde afdekking voor zetels besteld, het zijn donker grijzen, ik heb zwarte nodig, dus NOGMAALS terug naar Ford *zucht*