Heb zojuist met veel plezier je topic doorgelezen. Vind het altijd fascinerend om te lezen hoe mensen (bijna) alles zelf kunnen doen aan hun auto. Ik kan net 4 wielen wisselen en oliepeil checken dan houdt het wel op. Mooie auto, mijn complimenten.
Tijdje stil geweest van mijn kant, RS Injectoren verkocht... maar nu weer aangekocht. Idee was namelijk om de ST weer stock te maken en te verkopen / in te ruilen, maar na een paar ritjes kon ik dit niet meer en ga ik dus verder met aanpassen. Idee voor custom stickers is ook en gaat bij mooi weer door. Remklauwen worden geel, alles onder de kap wordt geel en heb binnenkort afspraak bij de spuiter om de mistlampkappen glanzend zwart te laten spuiten, plekje op achterspatbord bij te laten werken en achterbumper er weer recht achter te hangen (zakt wat weg) Ook even 2 foto`s die ik van de week gemaakt heb.
Mooie foto's! Nu ik je kenteken zo zie denk ik dat ik je in december gespot heb in de omgeving van Winschoten en de Pekela's.
Bij deze een kleine (5 stuks) update. RS injectoren geplaatst! ModX RS van Dreamscience er gelijk op en vanavond even een testritje... Als ik Dreamscience mag geloven heb ik mijn doel bereikt, met huidige setup is vermogen volgens Dreamscience met ModX RS 320+pk
Hij gaat pas op de bank als ik motorisch klaar ben. - Nieuwe turboslangen - Hybride turbo - Symposer delete En dan op de bank voor een tune op maat
Dan naar ongeveer 330pk maar 550-600nm koppel afhankelijk van soort Hybride. Ik wil alleen cardridge vervangen ivm kosten. Anders is 400pk haalbaar.
Nice ! mooie upgrades weer. Ga je de achterramen nog blinderen? Vind ik ook altijd een mooie upgrade.
Overigens zal die 400pk zonder aanpassingen (grotere en dikkere radiateur) aan de koeling niet zonder enig risico zijn. Drijfstangen van de ST zijn nogal dun uitgevallen in vergelijk met de RS. Ergens op dit forum staat wel een stukje geschreven hoe de drijfstangen van de ST in de Volvo wereld genoemd worden. Iets met papier. En dan heb ik de inliners nog niet genoemd. @Emil: die customtune is een goeie stap. Naar wie ga je naar toe?
Ik twijfelde erover omdat mn daily verkocht is (Mondeo 2.3). Ik keek hierdoor naar een Fiesta ST180, maar heb een mooie Fiesta mk7 Sport gevonden als daily dus de Focus ST kan blijven! Volgende week zondag weer wat upgrades, komen sideskirt splitters onder, splitters naast de diffuser en mistlampkapjes glanzend zwart ipv vuilniszakgrijs.
Weer wat updates... Mistlampkapen voor en achter glanzend zwart ipv matgrijs en sideskirt/achterbumper splitters geplaatst. Zsm de remklauwen geel verven Symposer is eruit en turboslangen vervangen door Pro-Hoses silicone slangen En slampanel vervangen door die van een Facelift (voorbereiding op schot tussen motor en filter) omdat het facelift paneel een luchtschacht heeft op de plek van het filter)
En nog wat updates (optisch) Gele pinstripe op alle splitters en logo achterop vervangen door gele versie.
De grillen voor zwart maken en de ford logo’s zwart Chrome maken zou hem aan de buiten kant wel af maken! ziet er zo iig erg dik uit! En dan dat vermogen erbij krijg alleen net de vraag waarom je zo’n grote spoiler hebt op de bovenste foto ( heb visite naast me zitten die mee kijkt zal maar niet zeggen dat t je klep is ) ben benieuwd als ie straks helemaal naar wens is!