Hier weer een focus aangeschaft, dit keer de kleinste en lichtste van de familie. Een mk1 uit 2002 3 Deurs met de 1600 motor. Nu 177000 gelopen gekocht 175000. Eerste upgrade licht al klaar. Apex sport schokdempers met eibach verlagingsveren. 30mm naar beneden.
Zaterdag ff aan het knooien geweest, achterdemper verwijderd gelijk het miltek eindstuk gemonteerd die ik nog had liggen en nog wat kleine dingetjes gedaan. Krijg nu meer tijd om aan de fofo te sleutelen. Wordt een echte foute auto met wat ik nu in gedachten heb
Komt zeker goed. Vandaag velgen gehaald (staal) van een ecosport nu nog foute wieldoppen regelen 16 inch [emoji12] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hier heeft de dame heel wat jaren met een MK1 met 1.6 gestuurd en was altijd een fijne auto. Weinig mee gehad en je kan er leuk mee sturen.
Is de 2de hier. En inderdaad de wegligging is geweldig. Vooral in lange bochten zijn er weinig die je bij houden[emoji12] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoe de fofo er nu bij staat. Motorkap gemaakt door mijn zoon in cartoonis grafatie. Vorig weekend wat extra gaten dicht gemaakt in de achterste wielkuipen. Dit weekend de schokbrekers en veren monteren die ik al ong een half jaar heb liggen . En nieuwe banden bestellen velgen gaan van 14 naar 16. Velgen moeten nog wel gespoten worden. En nee het word geen groen
Komen wel milstone greensports om te leggen als ik de wielen dan groen spuit dan maak ik wel een goede beurt bij onze boomknuffelaars in Nederland [emoji12] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Inderdaad gelukkig iets ervaring met roest repareren pas ook de golf 3 cabrio van een collega gedaan was totaal 40 uur laswerk dus dan valt dit mee [emoji6] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Golf 3 stond er dan ook om bekend dat ze gevoelig waren voor roest. Die van mij (gewoon 3 deurs hatchback) is met ruim 350k km in de autocross geƫindigd, niet omdat hij motorisch slecht was, maar simpelweg omdat hij niet meer door de APK kwam vanwege de roest.