Na de Focus RS wilde we weer terug naar een cabrio. Zocht wat anders dan een Ford…. Tot ik deze origineel NL Focus CC 2.0 Titanium in Luna Metallic tegenkwam met 44.000km van ouwe mensen, die hem zelf ook bij de Ford dealer gekocht hadden. Boekjes erbij en achter zaten de eerst montage banden vanaf fabriek nog onder. Wel met platte kanten van het staan. Je snapt ik kon hem niet laten staan Gelijk een set 18inch Vignale gekocht met Michelin PS4. Heb hem al een paar weken maar zit niet veel op internet, wilde hem toch even posten. Hij heeft ook al een polijstbeurt gehad, daar zal ik ook wat foto's van opzoeken.
Paar weken geleden de Focus CC opgefrist met een polijst beurt. Gewassen met Waxaddict, Bilt-Hamber Korrosol Iron remover, kleien met Dodojuice, polijsten middel en fijn met Mazerna (echt fijn spul om mee te werken) ontvetten met Gyeon Prep, deze keer de nieuw gekochte Fusso coat er op gezet (2 laagjes) glaswerk met Gyeon Q2m gedaan. Daarna 12u binnen laten staan zodat de wax een goede binding met lak kan aangaan. Benieuwd……. Best wel blij met het eind resultaat
Erg mooie auto, ziet er super netjes uit, veel rijplezier. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
In die kleur is het toch best een mooie auto. Een collega heeft hem in het blauw daar lijkt de kont veel lomper
Mooie wielen. Lijken veel op die onder mijn MK4 ST Line zitten . Ga je de auto nog wel wat verlagen? Door die 18” lijkt ie behoorlijk hoog op zijn poten te staan.
Thx man ! Hij komt op de foto net van de krik, dus nog niet ingezakt. Hij zou idd wel wat naar beneden mogen, iets van 3cm ofzo. Het probleem is bij mijn Focus RS moest ik bij elke drempel, gat in de weg, bult, bijna stil gaan staan of schuin er overheen. Dat ik dat niet meer hoef is een verademing Misschien het voorjaar setje Eibach eronder. Wordt vervolgd ......