Heb al even gemeten was toch saai jammer genoeg. Alle wielen 38cm alleen linksvoor 37,5cm aan de bestuurderskant. Wel lastig meten hoor, de parkeerplekken zijn ook niet helemaal vlak. Wellicht heeft het daar mee te maken. A.s. woensdag komen eindelijk de velgen maar hij gaat waarschijnlijk sowieso iets lager. Wellicht Eibach, niet zo heel laag. Misschien heb jij deze? Vind de jouwe wel erg laat liggen wel gaaf hoor, kan ook misschien komen daar standpunt foto's, geen idee. Rob.
Straks ff meten het stort hier nu. Heb nog geen ervaringen gevonden over de Eibach schijnt zich nauwelijks te lonen met maar 1,5 cm. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja zo heb ik ook gemeten. Wel wat witte handjes, alles goed? . Scheelt 40 en 35mm. Klopt ongeveer met jouw verhaal. We gaan het zien, mijn vrouw vind het prachtig. Ik ook maar ben bang als ik over drempels rijd, of op een oprit (die omhoog) gaat dat je problemen krijg. En met vakantie wil ik hem volgooien maar dit alles was geen probleem he? Gaf je volgens mij al eens aan. rob.
Ik heb tot nu toe geen problemen. En moet iedere keer minstens 10 drempels over als ik naar huis rijd vanaf de snelweg. En ja beladen is ook geen probleem. Lastige luxe keuzes Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
knappe wagen vooral in die break uitvoering. wat me wel opvalt op foto is dat de wagen toch niet zoveel gezakt is met de veren of is de foto genomen voordat de veren eronder zaten?
Op deze foto ligt hij prachtig. Op de andere stond hij nog hoog[emoji2960] Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Zou je ook eens kunnen meten hoeveel plaats er is tot aan de bodemplaat van de motor van de grond af? Want ben toch aant twijfelen omdat de h&r wss veel mooier gaan zijn dan eibach. Het domme is een beetje dat in België een grondvrijheid van min 11cm verplicht is ook al is het in werkelijkheid een plaatje van 9cm waar de auto over moet kunnen rijden. Of als meten moeilijk is kun je dan testen of het mogelijk is om op een vlakke ondergrond over een plaatje te rijden van 9 cm zonder dat dit omvalt ?
Btw Super vette wagen heb je daar. De kleur is idd uniek zie je bijna nooit. Nu treft het toeval dat ik een wagen heb in excact dezelfde uitvoering en kleur. Enige verschil is dat het een automaat met150 pk is. Zijn volgens mij idd zeldzaam in deze setup dus leuk om een gelijkaardige te zien. Heb zelf de originele mk4 focus st velgen onder doe van mij liggen maar dit is ook echt dik met die RS’n
Vanaf maandag toch de H&R eronder. Super tevreden mee. De stand van de auto is veel mooier, rijd veel fijner, sportiever, gaat heerlijk de bochten door. Al wat drempels opgezocht en geen problemen mee. [emoji869][emoji106] Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Er zitten aan de zijkant net voor de voorwielen twee flapjes soort van spatlappen die het laagste punt vormen zover ik kan zien Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Blij dat je tevreden bent ik ben er ook super content mee. Mijn vrouw vind het ook fantastisch deze auto glijdt als het ware wat voor haar nog beter aanvoelt dan het doorveren wat de originele veren doen. Ergo: H&R rulez onder de Focus. En dat zegt een Eibach fan, we hebben nog een Nieuw model SSS (Suzuki Swift Sport) en daar vind ik de H&R weer te stug eigenlijk. Hangt dus naast persoonlijke smaak ook zeker van de auto af hoe het uitwerkt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja de originele ST velgen had ik ook al gekocht tot ik deze RS tegenkwam toen was de keuze snel gemaakt.