Zoalgn je aan onderstaande opties voldoet wel: - Als het een garagebedrijf/dealer is die jou BOVAG-garantie gegeven heeft. - het 'euvel' binnen die termijn is ontstaan en gemeld.
Het is een dealer in Duitsland, hier heb ik een jaar Ford occasiongarantie gekregen. Dus ga er wel vanuit. Heb de auto nu een maandje of 3 in bezit
Dagje vrij vandaag, dus de Focus blinkt weer lekker! Het was ook wel hard nodig, wát een viezigheid zat daar op . Daarna maar eens de puddle lights en de running knipperlichten gemonteerd. Die puddle lights, wát een verschil en wat een bak licht kom daar vanaf! Van de knipperlichten hoor je wel eens dat ze wat vochtproblemen hebben, dus voor het plaatsen heb ik de naad rondom helemaal afgesmeerd met siliconenkit en een krimpkous om de stekker gekrompen. Hopelijk houdt dat het vocht een beetje tegen! Het K&N filter heb ik vanmiddag ook opnieuw geolied, die laat ik nu lekker een paar daagjes drogen. Alleen jammer dat de zon voorlopig weg is..
Thanks! Ik heb er toen wel over gedacht, maar na dik 2 maanden moeten wachten op mijn kenteken wilde ik 'm ook ter plekke laten maken in plaats van er een paar dagen op moeten wachten. Plus ik vond het prijsverschil best groot. Misschien ooit nog in de toekomst.
wat? ik had mijn kentekenbewijs binnen en luxe platen direct laten maken, duurt net zo lang als gewone platen. (10 min. dus )
Chris Slager automaterialen zaak zit door heel Zuid Holland geloof ik maar niet elke vestiging heeft deze service had ik begrepen.
Zo, het hele lekkende accu verhaal heeft nog een vervolg gekregen. Van de dealer heb ik het aankoopbedrag voor de accu terug gekregen. Tevens hebben ze me een nieuwe accubak plus frame toegestuurd. Vanavond maar eens de tijd genomen om dit te vervangen. Ik verwachtte het ergste qua roest onder de accubak, maar het bleek nog mee te vallen gelukkig! De accubak loskrijgen daarentegen was nog een ander verhaal. De bouten waren helemaal aangetast door het accuzuur en kreeg er dan ook geen dop of sleutel meer op. Uiteindelijk besloten de boutkoppen met een dremel in te slijpen zodat er een gleuf ontstond. Uiteindelijk met een kleine slagmoersleutel en een platte bits de bouten toch los weten te krijgen! De roestplekken verder opgeschuurd en ingespoten met zinc spray tegen het opnieuw corroderen. Alles klaar voor montage, dus nieuw frame en nieuwe accubak erop. Blij dat dit klusje ook weer gelukt is! ST filterhuis Via onderdelenlijn heb ik voor 4 tientjes een ST luchtfilterhuis + buizen op de kop getikt. Zo eentje met 2 luchtinlaten in het huis. Of het meerwaarde heeft, geen idee. Het was meer een gevalletje "omdat het kan". Deze vanavond maar meteen geplaatst nu toch alles eruit was. De bocht met LMM van het oude filterhuis moest ik wel nog overzetten naar het ST filterhuis. Deze bocht was namelijk maar 45 graden, terwijl het originele huis een bocht van 90 graden had naar de inlaatbuis. Ik wilde ook meteen het K&N filter plaatsen, maar ik had het idee dat ik deze wat te gortig had ingeolied. Oeps. Deze eerst maar eens een dagje in de zon leggen dus.
Zo, eindelijk weer eens tijd gehad om de auto te wassen. Nu kan ik ook eindelijk met waardigheid mijn nieuwe updates tonen . Zoek de verschillen! Oud: Nieuw: Het kenteken erop en de DAB+ antenne tellen niet
Dan moet het toch die Ecoboost badge zijn die er af is Maar ik vermoed dat je meer doelt op de bumper die veranderd is. Staat hem wel goed hoor!
Dan heb ik gewonnen. Wit remlicht achter Gelbadge over logo Ecoboost logo verwijderd Andere lip onder de achterbumper, -line?