@Eric-rally je gaat dus voor de Revo tuning? Ben ik ook erg benieuwd naar. Misschien dat ik morgen bij de meeting ook nog wat info vraag bij BR Performance.
@petjekel Ik ga waarschijnlijk/ bijna zeker voor REVO tuning , in ieder geval alles voor berijden, Intercooler airtec (done) Inlaat (airtec) (besteld) en downpipe sport katalysator moet nog. (nog aan twijfelen qua merk) maar zal wel deze maand besteld worden en dan vanaf Kat, laat ik alles op maat maken met denk ik miltek eindemper met nog nader bepalen eindstukken, en dan gaan ik me nog verder verdiepen wat het beste is qua chip, maar als je om info vraagt luister ik graag mee. heel kostbaar lijstje dus wordt wel een stappenplan voor nu ben ik benieuwd wat ie nu heeft
De plannen voor REVO Tuning is van de baan. Na de clubdag, dynorun bij BR-perfomance heb ik zo goed gevoel aan over gehouden doormiddel van gesprekken en resultaten. Dat ik heb besloten om het laatste deel bij hun te gaan doen. Me ST is bijna klaar voor Stage 2, Miltek, downpipe met sportcat 200cell is besteld door BR-performance en laat deze door hun monteren en dan gelijk de tuning erop met meerdere runs op de dynobank voor de ideale afstellingen. planning is dat alles ruim voor eind mei is afgerond, voor die tijd ga ik nog koelbuizen aanleggen naar luchtfilter voor extra koele lucht wordt vervolgd
Stiekem haalt hij het sierstuk eraf, poetst die op en 100 meter voor hij bij de poetscontest is doet hij hem erop zetten.
Vandaag was de dag van maanden lang werk en voorbereidingen, De ST zelf naar Stage 2 upgraden en na goed contact te hebben gedaan mede door de DYNO meeting van 14 april bij BR-Performnace, heb ik me ST laten tunen bij BR-Performance in Raamsdonkveer. Omdat dit bedrijf internationaal opereert waren ze met Hemelvaart dan ook gewoon open. Ik was er s ochtends om half negen om de uitlaat te laten af tekoelen omdat ik de laatste upgrade bij hun heb laten doen, het vervangen van de downpipe, Ik had er simpelweg geen tijd meer voor en de deadline was 1 juni, het zat even tegen maar ook dat wordt goed opgelost. Na montage warm rijden en daarna ging die de bank op, eerst een meeting met downpipe maar zonder re-map, en ja hoor 8 pk minder dan de run op de dynodag, dus een re-map is echt noodzakelijk als je de downpipe gaat vervangen. Na meerdere runs om het optimale eruit te halen en fijn aftestellen kom ik deze waardes 293.0 PK en 533.4 NM, zie foto Re-map is stage 2 maar typefout in schema. Auto rijd echt super, pakt direct bij ma iets het gaspedaal aan te tikken en je stijgt als ware op. En een heerlijk geluid Ik ben zeer tevreden over de hele handeling van BR-Performance en is echt een aanrijder, mijn ST heeft 4 runs gehad om hem echt 100procent nauwkeurige afstelling te krijgen. Na afloop werd nog alles netjes uitgelegd, Geert, Tom super bedankt !!! Orgineel en Miltek sportcat 200cell Hieronder nog wat foto s De/Montage downpipe We kunnen op de Dyno rollenbank Grafiek van eerste Dyno 14 april en Dyno vandaag met montage downpipe sportcat, zonder Re-map Van 262pk en 409nm NAAR 256pk en 413nm Re-map project is gesloten maar een nieuw update staan al te kloppen,
Gaaf hoor Je hebt een totaal andere auto die maar blijft uitnodigen Zaterdag maar eens ff luisteren naar je monster